Brew Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Og hvor ble det av den hvite n9,en...? Ikke lett å få tak i,virker det som. Her er i hvert fall en unboxing video og bilder man kan trøste seg med. Nydelig telefon http://www.engadget.com/2012/02/08/white-nokia-n9-hands-on-behold-the-last-unicorn-video/ Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Virker nesten som den hvite versjonen av N9 kun ble solgt eksklusivt i Finland før jul. Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) er det jeg som surrer, eller er det ingen selvutløser fra fabrikk? Finner den bare ikke... edit: for kamera altså Endret 12. februar 2012 av Bthegreat Lenke til kommentar
N9eier Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Selvutløser kommer i PR 1.2, som muligens blir frigitt innen en måned. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Huff,der gikk jeg vist over streken med N9 Q-tweak,og N9,en havnet i reboot loop Laster ned fw nå,så får jeg prøve å flashe den. Litt engstelig for hvordan det går på windows 7/64. Har tidligere bare flashet på min gamle vista maskin,som nå er kaputt. Vel..det må vel løse seg på et eller annet vis... Lenke til kommentar
ralex Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ops, håper det ordner seg da Brew. Fikk tilbake min N9 for andre gang fra verksted i dag, og nå ser det ut som de har klart å fikse alt. Har faktisk bytta hovedkort 2 ganger, så begynner å lure på om hardwaren er skikkelig Nokia hehe. Dvs, ustabil ;-) Håper jeg kan få noen gode stunder med N9 nå da :-) Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Noen som har vært borti en app/program som lar en styre telefonen fra dataen enten trådløst eller kablet? Jeg ønsker samme funksjonalitet som det Nokia Pc Suite hadde tidligere og da primært at man kan se mottatte meldinger og skrive å sende meldinger fra pcen via telefonen. Noen som har tips til dette? Jeg har ikke funnet gode løsninger til dette hos Android heller, så blir ikke overrasket om ikke dette finnes. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hvis jeg forstår deg rett så kan du tenke deg å bruke Pc Suite? Den er fremdeles oppegående og funker med N9,ser det ut til her hos meg,,, Lenke til kommentar
n900 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Huff,der gikk jeg vist over streken med N9 Q-tweak,og N9,en havnet i reboot loop Laster ned fw nå,så får jeg prøve å flashe den. Litt engstelig for hvordan det går på windows 7/64. Har tidligere bare flashet på min gamle vista maskin,som nå er kaputt. Vel..det må vel løse seg på et eller annet vis... har flashet jeg, med windows 7/32 gikk helt fint det iallefall Lenke til kommentar
Brew Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Huff,der gikk jeg vist over streken med N9 Q-tweak,og N9,en havnet i reboot loop Laster ned fw nå,så får jeg prøve å flashe den. Litt engstelig for hvordan det går på windows 7/64. Har tidligere bare flashet på min gamle vista maskin,som nå er kaputt. Vel..det må vel løse seg på et eller annet vis... har flashet jeg, med windows 7/32 gikk helt fint det iallefall Gikk helt fint her også,men ikke med "nord europeisk versjon" som jeg flashet for å få pr 1.1 litt raskere. Måtte tilbake til orginal produktkode og "svensk" versjon.Så da blir man vel ikke blant de første som får pr 1.2 Får så være. Er bare glad for at jeg fikk den ut av reboot loop, og opp å gå igjen Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som vet en dato på når PR1.2 kommer? Lenke til kommentar
Brew Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Ingen dato,men i løpet av februar er det jeg har fått med meg. Det må jo bli ganske snart,men jeg blir vel ikke veldig overrasket hvis den er forsinket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfasdf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som har vært borti en app/program som lar en styre telefonen fra dataen enten trådløst eller kablet? Jeg ønsker samme funksjonalitet som det Nokia Pc Suite hadde tidligere og da primært at man kan se mottatte meldinger og skrive å sende meldinger fra pcen via telefonen. Noen som har tips til dette? Jeg har ikke funnet gode løsninger til dette hos Android heller, så blir ikke overrasket om ikke dette finnes. http://my-meego.com/software/applications.php?fldAuto=542&faq=9 ? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Etter jeg prøve n9 ble litt forelsket i den, men vil ha android på den. Noen som har fått det til og funke på den? Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Hvis du ble forelsket i N9 da du prøvde den, så skjønner jeg ikke hvorfor du vil ha Android i stedet, ettersom det er Meego du ble forelsket i. Men mobili skrev om Android på N9, som du kan lese i linken. http://www.mobili.no/nyheter/her-kjorer-nokia-n9-android-4-0/ Altså, ikke noe du får tak i på en stund vil jeg tro, men muligheten ligger i det fjerne. ^_^ Endret 24. februar 2012 av Nixxy Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Var mobilen, og finishen, og en god skjerm. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Skjønner deg godt. Gode grunner til å elske denne mobilen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Bare synd pappa har den, og jeg er stuck med dritt telefonen 3gs, prøver og få han til og gi den til meg. Den er så og si perfekt Lenke til kommentar
Brew Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Da er Firefox dukket opp i nokia store og dermed offisielt kommet til N9. Ser ut til å være samme versjon som jeg allerede har. Det som er veldig positivt er at den vistnok kommer med flash støtte også ganske snart Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det samme har opera, selv om det foreløpig er en utviklingsversjon. (Men likte ikke at den bruker en egen tastaturgreie.) Håper firefox fra butikken kjører litt raskere en utviklingsversjonene som har ligget ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå