ferrek Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Etter noen dager er jeg fortsatt fornøyd, men Spotify-klienten irriterer jeg meg grønn over. Selv om jeg huker av på "remember me" ved innlogging må jeg være pålogget nett og skrive inn passord hver eneste gang jeg åpner programmet. Flere med samme problem? Lenke til kommentar
ralex Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Har aldri hatt det problemet med Spotify, men Facebook spør om passord både støtt og stadig. Trodde det var Facebook-appen som var buggy, men siden du sliter med Spotify, så kanskje det er noe annet da. Hmm Lenke til kommentar
n900 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Ja synd de ikke satser vidre. Nå er min N9 levert på verksted, så får vi se hva som skjer. Elkjøp sa 14 dager, men har vel liten tro på det hehe. Håper uansett de fikser den. leverte og min inn. spennende å se hva de sier om knirkingen i telefonen. er fryktelig irriterende. men selvsagt når jeg sku sende den inn, så var knirken nesten borte men ser at skjermen er myye tightere mot dekslet på fruen sin n9 enn den jeg sendte inn, så det er nok dårlig tilpasset deksel. spennende å se hva de sier iallefall, men frykter de ikke gjør noe.. ville jo vært typisk. Endret 22. januar 2012 av n900 Lenke til kommentar
ralex Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ja, er alltid spennende med mobilen på verksted, siden det kan være svært varierende resultat dessverre. Håper vi begge får en flink og samvittighetsfull teknikker da som fikser begge:) kjenner jeg savner N9 allerede og fikk tilbud av Telenor på Lumia 800, men liker MeeGo så godt, så venter heller på L900 evt. Uansett litt spent på hva Slai sier når han får sin L800 da siden han også er glad i sin N9:) Lenke til kommentar
n900 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ja, er alltid spennende med mobilen på verksted, siden det kan være svært varierende resultat dessverre. Håper vi begge får en flink og samvittighetsfull teknikker da som fikser begge:) kjenner jeg savner N9 allerede og fikk tilbud av Telenor på Lumia 800, men liker MeeGo så godt, så venter heller på L900 evt. Uansett litt spent på hva Slai sier når han får sin L800 da siden han også er glad i sin N9:) hehe ja savner n9 jeg å, måtte ty til min n8 nå når jeg sendte den andre inn. fikk også det tilbudet fra telenor om lumia 800 men skal prøve å la være... synes den har for liten skjerm. venter heller på noe ala lumia 900,om den ikke kommer til norge. Lenke til kommentar
ralex Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Høres ut som vi har en god plan:) Hvordan er N8 forresten nå når du har brukt N9? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 n8 med belle er ganske bedritent, syntes jeg i alle fall, etter å ha prøvd sgs2 og n9. Det blir en slags android lite. Lenke til kommentar
ralex Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ante meg. Vurderte å kjøpe en N8 og bruke som en kameramobil nå som prisene har blitt ok, men er kanskje ikke grunn nok til å kjøpe den. Kommer vel snart andre mobiler med skikkelig OS som har like godt kamera. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Bruker enda n8 som kamera på ferie. Fantastisk redigering rett på mobilen er også en god faktor. Men som mobil funker den relativt dårlig. Syntes jeg. Tøft med usbotg og hdmi ut men jeg bruker det aldri så er ikke noe jeg savner. Da vil jeg heller ha multitasking og appswitching, kjapphet og enkelhet. Lenke til kommentar
ralex Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ja, var det som ante meg, så DER bestemte jeg meg for å droppe N8 hehe. Lenke til kommentar
V8 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 på min forige nokia n96 kunne jeg høre vem som ringte, det var kjekt, for da kunne jeg sortere hvem jeg hadde tid til å snakke med eller om det var en viktig jobb tlf, jeg kunne si navnet til den jeg skulle ringe til via handsfreen. dog med variabelt resultat.. denne muligheten har jeg ikke funnet på min n9 enda, har den ikke dette? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Det må vel gå an... fant ut av det, gå på Contacts, velg kontakt, velg Edit, og nesten nederst på lista over inputfelt kan du velge ringetone for kontakten. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 n8 funker helt greit den. får gjort det man skal og mere til- så tar den svæært gode bilder. men syns skjermen blir for liten, og surfing på den er ikke noe særlig heller... men som erstatning når n9 er innlevert er den helt ok. veldig robust er den og, og har veeeldig god batteritid. Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Noen som veit om det finnes en måte for å avinstallere telenor online og mbedrift appene? Lenke til kommentar
n900 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Noen som veit om det finnes en måte for å avinstallere telenor online og mbedrift appene? det e vel integrert i sw regner jeg med.. eneste må bli å flashe med en annen sw som ikke er telenor brandet, men vet ikke om det går. var noe med at man ikke fikk flashet en produtkode som er lavere enn den du har. bare å prøve.. Lenke til kommentar
espux Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Noen som veit om det finnes en måte for å avinstallere telenor online og mbedrift appene? Du kan vel fjerne ikonet ved å følge instruksjonen på denne siden? Ikke avinstallering men gjør vel nytten. http://everythingn9.com/remove-application-shortcuts-nokia-n9/ Lenke til kommentar
anordne Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) litt 1.2 nytt. Ser bra ut http://www.meegoexperts.com/2012/01/meego-harmattan-1-2-beta-ocf-nokia-n950-3-2012-02-6/ Edit : Må si jeg ser fram til mapper blandt apps, kunne tenkt meg søkefelt øverst på samme måte som i meldinger/epost. Endret 25. januar 2012 av anordne Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Mange fine ting der. Jeg er veldig fornøyd allerede, og med mer "polish" blir det vel bare enda bedre Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Noen som veit om det finnes en måte for å avinstallere telenor online og mbedrift appene? det e vel integrert i sw regner jeg med.. eneste må bli å flashe med en annen sw som ikke er telenor brandet, men vet ikke om det går. var noe med at man ikke fikk flashet en produtkode som er lavere enn den du har. bare å prøve.. Prøvde å flashe igår, fikk error om at jeg ikke kunne flashe til en lavere versjon ja, får vel prøve igjen når nye oppdateringa kommer. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Noen som veit om det finnes en måte for å avinstallere telenor online og mbedrift appene? det e vel integrert i sw regner jeg med.. eneste må bli å flashe med en annen sw som ikke er telenor brandet, men vet ikke om det går. var noe med at man ikke fikk flashet en produtkode som er lavere enn den du har. bare å prøve.. Prøvde å flashe igår, fikk error om at jeg ikke kunne flashe til en lavere versjon ja, får vel prøve igjen når nye oppdateringa kommer. slet og med å flashe samme versjon, men med en produktkode/regionkode som var lavere enn den jeg hadde.. hvilken versjon prøvde du? :RM696 NDT NORWAY BLACK 16GB (059K747) RELEASE 20.2011.40.4 jeg har en svensk,så jeg brukte : RM 696 COUNTRY VARIANT SWEDEN SE (og min farge og gb.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå