Slai Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Der funka det for meg og. Perfectemundo! Takk igjen . Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hos meg blir bare cmd flasheren stående på "waiting"... hvordan koblet dere til? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 skru av telefonen, kjør kommandoen, når det står waitig kobler du telefonen til USBkabelen og skrur den på, og velger "sync and connect". Så venter du og biter negler. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) fikk plutselig en merkelig lockscreen: Ser ut til at bildene og appsgridet blør sammen. Dette er lockscreenen forresten, jeg swipet den bort etter jeg tok bildet, den ble mørkere når jeg ikke rørte den, og lyste opp med dobbeltap og lockkeypress. Snodig. Endret 10. november 2011 av Slai Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det gikk som smurt gitt! Genialt. Takker for hjelpen! Nå skal jeg resette den og legge inn alt fra scratch:) Lenke til kommentar
n900 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 fikk plutselig en merkelig lockscreen: Ser ut til at bildene og appsgridet blør sammen. Dette er lockscreenen forresten, jeg swipet den bort etter jeg tok bildet, den ble mørkere når jeg ikke rørte den, og lyste opp med dobbeltap og lockkeypress. Snodig. du har ikke deaktivert lys sensoren? i såfall, så blir det borte om du aktiverer den igjen. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Kjipt at Mail For Exchange ikke virker med Exchange 2010 server fortsatt selv etter oppgraderingen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) du har ikke deaktivert lys sensoren? i såfall, så blir det borte om du aktiverer den igjen. Jeg vet ikke engang hvordan jeg dekativerer lyssensoren. Det ble borte når jeg swipet lockscreenen bort, ikke sett det igjen. Tror det må ha vært en engangsgreie med at gallery refreshed bildene mine samtidig som telefoen gikk i standby eller noe slikt. Endret 11. november 2011 av Slai Lenke til kommentar
n900 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 arrgh. finner ikke produktkoden til min n9 på navfirm, tør jeg flashe med norsk 64gb produktcode tro? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Tja why not? Jeg vet ikke... Jeg gadd ikke engang sjekke min produktkode før jeg flashet engang. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Tja why not? Jeg vet ikke... Jeg gadd ikke engang sjekke min produktkode før jeg flashet engang. okay. skal teste. har en svensk telefon, men den ligger ikke på navfirm. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Du får si fra hvordan det går Lenke til kommentar
n900 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Du får si fra hvordan det går det gikk helt fint det. men klare ikke se store forandringan. har ikke lett heller da eneste æ slet med å få flashern å oppdage tlf. men det gikk tilslutt. Endret 11. november 2011 av n900 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Nei det er ingen featureupdate, mer under the hood type greier. Sjekk linken jeg posted om changes, er litt der du kan titte på . Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Finner ikke Swype noe sted, gjelder dette kun engelsk kanskje? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Really? Sikker på du har 1.1 ? Sjekk Settings -> Time and Language -> Text input, der finner du et toggle for Swype. Når den er på, åpner du notes eller noe som lar deg få opp VKB, så swiper du fra the edge og over tastaturet for å bytte tastatur til Swype. Det er faktisk veldig digg, spesielt med originalVKB-buggen (den sticky shiftknappen). Bruker norsk Swype, for the record. Endret 11. november 2011 av Slai Lenke til kommentar
n900 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Really? Sikker på du har 1.1 ? Sjekk Settings -> Time and Language -> Text input, der finner du et toggle for Swype. Når den er på, åpner du notes eller noe som lar deg få opp VKB, så swiper du fra the edge og over tastaturet for å bytte tastatur til Swype. Det er faktisk veldig digg, spesielt med originalVKB-buggen (den sticky shiftknappen). Bruker norsk Swype, for the record. brukte swype ellernosånt på sgs2 men bre bare rot. fingern va liksom i veien når man swypa Lenke til kommentar
Brew Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Har skaffet meg en sånn http://www.nokia.no/finn-produkter/tilbehor/baerevesker-og-stil/deksler/nokia-mykt-deksel-cc-1020-til-nokia-n9 (blå) og det det er forfriskende å variere litt med fargen på min sorte n9. tror nesten jeg må ha en rød også etter hvert Åsså en sånn: http://cdon.no/elektronikk/nokia_md-310_bt_wireless_music_receiver_-_black-15651652 Er faktisk litt imponert over den dingsen. Nfc tilkobling funker som en drøm,og lydkvaliteten er over min forventning. Funker flott med wimp,internett radio osv..... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Hvor får du kjøpt de dekselene? Vil ha et par. De er gode! Jeg liker bare ikke det sorte . Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Noen som har peiling på hvor man får tak i holder for bil til N9 ? Kan gjerne passe en 06 vw passat Endret 11. november 2011 av Mawrick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå