Fender77 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Btw, lastet ned + 1,5 på nytt og da funket det. Tror ikke jeg har hørt om noen enda som har klart å flashe med firmware tilhørende annen produktkode enda. Noen her? Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Instruksjoner for å flashe fil manuelt er det noen som har det? Lenke til kommentar
skripis Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jaja, nå vet dere om få minutter om det funker å flashe generiq Norway på Telenor branded. 1 Lenke til kommentar
skripis Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det virker!!!!! ...man gjør bare slik: 1 Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har du lyst til å skrive en idiotsikker step by step - guide? Lenke til kommentar
skripis Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 ...finnes vel ingenting som er idiotsikkert? Winflasher finner du på Maemo-sidene, installer den og legg firmwarefilene i samme directory. Start CMD som administrator, for sikkerhets skyld, finn frem til der flasher og firmwarefilene ligger og kjør kommandoen du ser i skjermdumpen min. Telefonen har du allerede skrudd av, når den sier waiting... plugger du inn usb-kabelen og slår på telefonen. Voila! Gikk mistenkelig smertefritt. 1 Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Takker, ett spørsmål dog, flashet du til release firmware og oppdaterer til pr. 1.1 etterpå i telefonen eller flashet du rett til pr. 1.1? Lenke til kommentar
skripis Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hvis du ser på skjermdumpen så ser du hva jeg hadde. Gikk rett fra branded til unbranded PR1.1. 1 Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Sorry - har litt tungt for det:) Lenke til kommentar
skripis Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg bricka N8'en min når jeg prøvde å ga fra Anna tilbake til vanlig, så jeg var litt skeptisk men dette funket som bare det. Alle programmer du har installert er borte. Det meste av settings er der, du må legge inn passord på kontoene på nytt. 1 Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ok, takker! Skal prøve nå Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Du mister ikke bilder, kontakter, osv? Jeg elsker at jeg fikk en telefon og at jeg ikke trengte gjøre dette før jeg visste det var awesome. Du har altså PR 1.1? Alt funker as advertised? Lenke til kommentar
skripis Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Bilder, kontakter og musikk ble bevart. Av alt programmer må installeres på nytt. Forresten veldig enkelt å installere programmene på nytt, er bare å hente under nedlastinger i butikken. Mye av settings er bevart når du får de tilbake! Jo, er PR 1.1, har kontroller til musikkspiller på låseskjerm. Endret 10. november 2011 av skripis 2 Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Nå nekter navifirm å finne noe som helst. SKal prøve å flashe så fort jeg får tak i filene. Lenke til kommentar
skripis Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Bruk "PRODUCTION EXTERNAL" serveren. 1 Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Konge, laster ned "6 kolli" nå Så får vi se. Har skjønt at de skal ligge i Nokia/flasher mappen? Lenke til kommentar
skripis Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 ...samma som flasher.exe. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Hm jeg fikk ikke noe i commandvinduet, men telefonen viste en slags progressbar, og når alt var ferdig lå telefonen bare og blinket LED, svart skjerm. Commandvinduet var klar til ny kommando, ferdig med prosessen som den hadde jobbet med. Tok ut USBen fra mobilen og den bootet opp. Valgte tid, dato land og språk, det kom opp om jeg ville start the tour, den introgreia når man har ny tlf. Jeg swipa den NED og telefonen stod lenge med sånn jobbesirkel. Iallefall 10 minutter. Den driver enda på med det. Svart skjerm, kun sånn loadingsquircle i midten av skjermen. Volumknappen funker, kommer lilla bar øverst på displayet. Den skrur av skjermen også etter tid, men ikke ved lockkey. Skjedde dette hos deg, Skripis? edit: rebooter telefonen. får se. Endret 10. november 2011 av Slai Lenke til kommentar
skripis Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Nei. Den var treg de første minuttene mens den gikk igjennom musikkfiler etc., men nå er den "back-in-business". Jeg gikk igjennom introen og det derre tid/dato/land greiene. Og passord til div. kontoer. Endret 10. november 2011 av skripis Lenke til kommentar
Brew Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Måtte bare poste dette oppi all flashingen her. N9 gjør det jo veldig bra på "swedish mobile award" http://www.mobil.se/nyheter/guldmobilerna-delas-ut-1.492371.html 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå