stianj Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Fortrinnsvis på pc-en, men har også prøvd med Fennec, selvsagt uten at det gjorde noen forskjell... Jeg tror jeg misforstår noe her. Trodde du snakket om å bruke N9 her, ikke PCn. Maybe I just dont know what youre trying to do at all :| . Tror du bare ikke forstår hva vi snakker om "BankID på mobil" er en tjeneste som gjør at når man logger inn i nettbanken via en pc (eller en hvilken som helst device, egentlig), så taster man inn mobilnummer og fødselsdato. Da får man opp en prompt på mobilen der man må taste inn en forhåndsvalgt kode. Når denne koden er tastet inn, så fullføres nettbankinnloggingen automatisk. Egentlig fryktelig praktisk, så slipper man å drasse rundt på den BankID-dongelen. Skandiabanken har jo engangskode på SMS, så der er det ikke så farlig, men jeg har også konto i en Terra Bank, og der er BankID eneste alternativet. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 ahhh jeg tenkte på den javagreia man kan betale med på div nettsider. da er jeg med. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Nå er det en Spotify app av "Spotify"(laga av Nokia sammen med Spotify). Det jeg da synes er veldig rart er at MeeSpot er laga av en kar i Nokia, også kommer Nokia/Spotify ut med egen App. Jaja, valg er jo fint det, men ... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 de kunne brukt tiden på å lage en super app som hadde revolusjonert verden ... Istedenfor å lage en Spotify app til. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Fordi det er 3 stykker som jobber med apps til N9 og alle tre ble tvunget til å jobbe med Spotifyappen ? De hadde sikkert ikke gjort så mye fornuftig ellers uansett. Forventer veldig lite fra Nokia når det kommer til apps. Utviklerne though, blir bra. Sitter og venter på at mannen skal fikse DropN9 så den clearer login-problemene første betaversjonen hadde. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 http://nokiagadgets.com/2011/10/16/how-to-unlock-the-angry-birds-levels-on-n9-and-n950-without-nfc/ Låse opp angry birds levels uten NFC. 1 Lenke til kommentar
Brew Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Og det kan jo være verdt å nevne at KMplayer m/worldtv 99 ,som gjør d mulig å se nrk tv er tilgjengelig. Henta den på my-meego.com. 1 Lenke til kommentar
knuthund Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen som vet om den offisielle spotify appen scrobbler til lastfm? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det kan den gjøre! Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Noen som vet når Telenor får inn 64 GB versjonen - evt om lefdal/elkjøp har denne, og evt om disse opererer med de samme prisene som telenor ? Endret 26. oktober 2011 av Mawrick Lenke til kommentar
stiantq Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvit N9 lansert og software update på veg: http://conversations.nokia.com/2011/10/26/nokia-n9-gets-a-new-colour-and-a-software-update/ 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Juks å lansere hvit N9 når jeg har en svart. Faens hvite mobiler ass. Tror jeg skal stick to my black N9 til uti Q2/Q3 neste år når det blir på tide med ny läksak, men da blir det nok en Nokia WP av ett eller annet slag tenker jeg. Hvis det er noen nyere enn Lumia på markedet da såklart. Gidder ikke nedgradere RAM, skjerm, oppløsning OG awesomeness på en gang, da kan jeg heller ta awesomeness-blowet alene. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) er dette treg åpning av apps ift deres erfaring med N9? Dette er min enhet, føler kanskje det går tregere enn hos andre. Endret 26. oktober 2011 av Slai Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 er dette treg åpning av apps ift deres erfaring med N9? Dette er min enhet, føler kanskje det går tregere enn hos andre. Øh, nei, hva er tregt der? Og hva er problemet? Ingen grunn til å lete etter problemer dersom man ikke har noen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Ikke noe problem, bare lurte om de EGENTLIG skulle starte raskere . Eneste problemene jeg har med N9 er i browseren, i grunnen. Nå har noen smekka Opera Mobile 11 på N950(?) da, men me får sjå. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Min åpner apps tregt den også.. Til tider tregere enn i videoen din. Batteritiden min er fortsatt .. merklig. Wifi er også ustabilt, og synkroniseringen gir ofte feilmeldinger. Endret 27. oktober 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ikke noe problem, bare lurte om de EGENTLIG skulle starte raskere . Eneste problemene jeg har med N9 er i browseren, i grunnen. Nå har noen smekka Opera Mobile 11 på N950(?) da, men me får sjå. Har fått lagt inn både Opera og Fennec på min n9, men begge er litt buggy ennå. Opera er konstant i landskapsmodus blant annet. Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hei. Prøvde meg litt frem på en n9 i butikken nå, og kunne ikke finne en måte å skru av vibreringen under lydløs. De har jo gått bort fra profiler(virket det som). Vet noen om dette er mulig? Altså at mobilen kun lyser e.l. når det ringer. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som vet om butikker i Bergen som kan ha 64GB versjon - evt online butikker som selger dem med binding til telenor ? (altså ikke en "fullpris" tlf). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå