KjellSpell Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Takk skal du ha, Dandor! Har bare ignorert den hver gang jeg har søket på Spotify. Lenke til kommentar
mannefradalen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 hvordan får man av den sikkerhetslåsen? den er jo sykt irriterende.... mener eg har sett noen svar på dette før men finner ikke igjen Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 MfE tvang meg plutselig til å lage sikkerhetslås, så nå må jeg låse opp telefonen hver gang jeg jeg slår på skjermen. Nå finner jeg dog ikke ut hvordan jeg skruer den av. Noen som har en veiledning? Yes, I deleted and recreated my MfE connection with the non-provisionable device box checked to avoid that. http://talk.maemo.org/showthread.php?t=75072 Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Sliter med å få lagt til min Exchange konto. Vi kjører Exchange 2010 og bruker samme innstillinger som virker fint på Symbian, Android og iOS5. Får feilmeldingen: Connection to server failed Check account settings Har dobbeltsjekket alt og vet det jeg har tastet inn stemmer. Har googlet litt og ser det er flere som sliter med Exchange på Nokia N9. Hvis noen har noen bra tips hadde jeg satt pris på det. Har også tatt nullstilling av telefonen og forsøkt på ny. Lenke til kommentar
skripis Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvis du googler Nokia N9 og Exchange 2010 så får du opp en masse problemer... I PR1.1 som er på trappene, så er det visst tonnevis med MfE bugfixer. Kryss fingrene. Lenke til kommentar
tobis Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvor får man stilt inn mms instillingene manuelt på tlf?? leter og søker men finner ikke noe. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) DropN9, en dropboxklient, fins nå til n9 forresten. kom vel i går. google finner den for deg, jeg har ikke fått testet den enda siden jeg ikke får lastet ned debfilen på n9en direkte. Endret 24. oktober 2011 av Slai Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Welcome to the IdeasProject Nokia N9 Challenge! If you are an active smartphone user, the Nokia N9 Challenge wants you! http://www.ideasproject.com/community/en/n9 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 når vi snakker om ideasproject: http://www.ideasproject.com/ideas/12265 Gå og stem Lenke til kommentar
stianj Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Veldig, veldig fornøyd med Nokia N9, har ikke vært så fornøyd med en telefon siden Sony Ericsson P990i. Men er det noen som har fått BankID på mobil til å funke noe særlig? Det har virket noen få ganger, men generelt kommer bare det første bildet opp, der det står "Bekreft referanse bla, bla, bla". Når jeg da trykker ok, kommer bare unntaksvis "Tast ID-PIN:" bildet opp. Men også de gangene det bildet faktisk kommer opp, og jeg får tastet koden min, er det bare noen ganger påloggingen i nettbanken min faktisk går gjennom... Antar andre har samme erfaring? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har ikke fått så mye til å fungere en gang. Får bare opp feil og det etter ganske mange minutter. :S Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 med standard browser, opera eller firefox/fennec? Lenke til kommentar
stianj Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 med standard browser, opera eller firefox/fennec? Fortrinnsvis på pc-en, men har også prøvd med Fennec, selvsagt uten at det gjorde noen forskjell... Jeg har ikke fått så mye til å fungere en gang. Får bare opp feil og det etter ganske mange minutter. :S Hvis du har nytt simkort må du bestille BankID på ny... Jeg får alltid opp den første boksen. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tv guiden i nokia store. Kjekt å ha.. 1 Lenke til kommentar
tobis Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvor får man stilt inn mms instillingene manuelt på tlf?? leter og søker men finner ikke noe. Ingen som vet hehe Lenke til kommentar
Brew Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvor får man stilt inn mms instillingene manuelt på tlf?? leter og søker men finner ikke noe. Ingen som vet hehe innstillinger-programmer-meldinger-multimediemeldingssentral-og da velger du brukerdefinert 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Fortrinnsvis på pc-en, men har også prøvd med Fennec, selvsagt uten at det gjorde noen forskjell... Jeg tror jeg misforstår noe her. Trodde du snakket om å bruke N9 her, ikke PCn. Maybe I just dont know what youre trying to do at all :| . Lenke til kommentar
teknolicious Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Sjekk denne om du er keen på å se hvordan de lager denne lekkerbisken(altså Nokia N9): http://www.teknolicious.com/2011/10/24/slik-lager-de-arets-lekreste-mobil-video/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå