anordne Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Takk for test ser ikke ut sånn hos meg, gjorde ett forsøk nå med å sende mail til meg selv men får opp feil melding: det oppsto en feil i epost appen. Prøver restart. Edit: tja si det. Det funket nå, men sendte først en mail og oppdaterte mail uten resultat, sendte en ny og da gikk det. Skal prøve litt til, kan være at vist jeg får en mail med vedlegg men ikke leser den og vedlegg, forså å laste den ned på pcen(og slette på server) gjør at jeg ikke får vedleggene. Den trenger en oppdatering på firmware enkelte steder. er vel ikke så lenge til den kommer. skal bli bra Endret 19. oktober 2011 av anordne Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Funker bra! Men appen shuts down hvis jeg har masse bilder i galleriet ser det ut til, når jeg klikker på "choose from gallery". Lenke til kommentar
anordne Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Litt stilig den da. Men hadde jo vært bedre med no kalender/event ting. håper det kommer snart på låseskjermen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Ja det kommer garantert . Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) http://talk.maemo.org/showthread.php?t=79215 N950 PR 1.1 ute. The Nokia N950 PR1.1 software is apart from some hardware and license related differences a close match to Nokia N9 release 1.1 software. Changes from Nokia N950 Beta 2 (34-2) to Nokia N950 PR1.1 (39-5): * Application close by swiping from top to bottom is now always on. * Improved memory handling to boost application startup and overall performance. * Multilanguage keyboard and support for Swype. * Support for Chinese language (separate variant). * Added plugin support for Google, Picasa, Flickr and YouTube. * Number of small UI tweaks e.g status bar notification icon updates. * Number of bug fixes and changes have been implemented. * Galaxy on Fire application has been added. * Need for Speed Shift application has bee added. * Widgets Gallery and QT Quick components gallery application have been removed. Endret 19. oktober 2011 av Slai 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Min løsning til å svare på telefonsamtaler når telefonens skjermlås er på: http://www.ideasproject.com/ideas/12265 Beste ideen jeg har hatt noensinne. Stem på den om du liker ideen min! 1 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 MfE tvang meg plutselig til å lage sikkerhetslås, så nå må jeg låse opp telefonen hver gang jeg jeg slår på skjermen. Nå finner jeg dog ikke ut hvordan jeg skruer den av. Noen som har en veiledning? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Regner med du har sett på Settings -> Device lock? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Har det på norsk, så hos meg ligger det på Ins. -> Enhet -> Enhetslås. Finner ingen måter å skru det av på dog, ei heller måte å utsette det på, den må være på "Ingen forsinkelse". MEGET TEIT! Mulig jeg er teit så ikke finner en måte å skru det av på, men ... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 MfE tvang meg plutselig til å lage sikkerhetslås, så nå må jeg låse opp telefonen hver gang jeg jeg slår på skjermen. Nå finner jeg dog ikke ut hvordan jeg skruer den av. Noen som har en veiledning? Yes, I deleted and recreated my MfE connection with the non-provisionable device box checked to avoid that. http://talk.maemo.org/showthread.php?t=75072 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Herlig! Tusen takk skal du ha, Blunderguff! Lenke til kommentar
anordne Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hva er Widgets Gallery det snakkes om i n950 pr1.1? Lenke til kommentar
skripis Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 DA var skattepenger i hus, og N9. I den rekkefølgen. 1 Lenke til kommentar
Brew Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Og da er "Cutetube" i nokia store. Er vel beste youtube aplikasjonen som ble laget til N900. Betaler gladelig 20 kr for å få den på N9 også Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Noen andre som bruker Linux her som har mobilen? Får brukt mobilen som hotspot på Windows, men vil ikke logge seg på i mobilt bredbånd i Linux. EDIT: Testet i Ubuntu 11.10 beta nå som jeg har installert på en maskin, fungerte uten ytterligere tiltak der, så da fungerer det nok når Mint får oppdateres til nyeste versjon om ikke lenge. Endret 19. oktober 2011 av tamarin Lenke til kommentar
mannefradalen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) lastet cute tube ned. men den klikker jo hver gang den skal begynne å spille en video. app lukkes. Endret 19. oktober 2011 av mannefradalen Lenke til kommentar
mannefradalen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 noen flere som sliter med at nettleser ikke klarer å gjengi nettsider... feks. bt.no m.bt.no. vises helt feil. også flere andre sider som det er problemer med...... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Vises feil hvordan da? bt.no sender meg til mobil.bt.no Ser rimlig like ut på PC & N9 hos meg. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) hehe.. bt.no gjør som blunder sier sender meg til mobil.bt.no, men mobil.bt.no ser jo ut som en wap side eller no. ikke tilpasset oppløsning til smartmobiler. Burde vært valg for vanlig non-mobile visning. Endret 19. oktober 2011 av anordne Lenke til kommentar
mannefradalen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Vises feil hvordan da? bt.no sender meg til mobil.bt.no Ser rimlig like ut på PC & N9 hos meg. får: typen application/octet-stream støttes ikke. på bt.no og når jeg skriver m.bt.no kommer mobilsiden som dekker halve skjermen og ikke viser vilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå