Gå til innhold

Nokia N9 tråden

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man velger mottaker av SMS, f.eks via anropslogg (Velger SMS fra tlf nr i anropslogg) eller sikkert andre steder og, da kommer mottaker opp og man kan skrive SMS, men man kan nå ikke legge til flere mottakere, selv om man kan dette hvis man begynner å skrive melding fra "scratch". Uavhengig om man har begynt å skrive sms'en eller ei.

Er det jeg som ikke gjør noe rett her??

Lenke til kommentar

Det er jo veldig weird... Jeg har ingenting å sammenligne med, men jeg syntes nesten den er FOR bright når jeg har på maks lysstyrke.

på den nye på full styrke, er den like lys som den andre på halv styrke eller lavere.

meeeen æ har et anna problem, skulle ta en "clear device", men telefon satt seg fast med en rund pil midt på skjermen, nytte ikke å gjøre noe, forslag????

Endret av n900
Lenke til kommentar

Husker det der. Hjelper ikke å vente? Tok sin tid på min.

Hvis man velger mottaker av SMS, f.eks via anropslogg (Velger SMS fra tlf nr i anropslogg) eller sikkert andre steder og, da kommer mottaker opp og man kan skrive SMS, men man kan nå ikke legge til flere mottakere, selv om man kan dette hvis man begynner å skrive melding fra "scratch". Uavhengig om man har begynt å skrive sms'en eller ei.

Er det jeg som ikke gjør noe rett her??

Hvis du velger en kontakt fra anropslogg og velger sms, starter den en direkte smslogg mot denne personen.

Om du velger flere mottakere i en ny melding starter du flere smslogger mot hver mottaker.

If that makes sense :s .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Det er jo veldig weird... Jeg har ingenting å sammenligne med, men jeg syntes nesten den er FOR bright når jeg har på maks lysstyrke.

skjer ingenting med lysstyrken fra lavest til nest høyest. kun på høyest nivå den blir sterkere. allefall på den nye 64gb. snodig at ikke skjerman va likens på 16gb vs 64gb.

Lenke til kommentar

skjer ingenting med lysstyrken fra lavest til nest høyest. kun på høyest nivå den blir sterkere. allefall på den nye 64gb. snodig at ikke skjerman va likens på 16gb vs 64gb.

Lenke til kommentar

Sett denne? http://blogs.nokia.com/northblog/developer/guest-post-customize-your-nokia-n9/

Smart liten app/hack fra Frals.(han som fixet mms til N900)

Edit:Har ikke prøvd den selv enda.Og det må vel sies at man gjør sånt på egen risk?

Herre så nice! Good eye, Brew :p .

Ja, installere debfiler fra secondary sources (ikke Nokia store) vil nok være på egen risiko.

Men lett å gjøre, bare legg fila over til tlf i masselagringsmodus og kjøre den fra en filutforsker, antageligvis. Tviler på du trenger root.

Skal definitivt prøves nå som jeg vet man har mulighet til å flashe N9en :) .

Lenke til kommentar

Sett denne? http://blogs.nokia.com/northblog/developer/guest-post-customize-your-nokia-n9/

Smart liten app/hack fra Frals.(han som fixet mms til N900)

Edit:Har ikke prøvd den selv enda.Og det må vel sies at man gjør sånt på egen risk?

Herre så nice! Good eye, Brew :p .

Ja, installere debfiler fra secondary sources (ikke Nokia store) vil nok være på egen risiko.

Men lett å gjøre, bare legg fila over til tlf i masselagringsmodus og kjøre den fra en filutforsker, antageligvis. Tviler på du trenger root.

Skal definitivt prøves nå som jeg vet man har mulighet til å flashe N9en :) .

Klikker på deb filen så får man LPM Customizer i app menyen.Png,en man ønsker må man slvfølgelig ordne selv.

Lenke til kommentar

Par ting jeg ikke finner ut av, og da må jo dette være beste stede å spørre :) Bruker en online epost pop konto men får ikke vedlegg, ser ikke at mailen inneholder vedlegg ergo ingen måte å åpne de på. I epost kontoen står det hent ned meldinger og vedlegg. Får dere vedlegg?

Det andre fant jeg nettopp ut av selv :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...