Slai Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Det er jo veldig weird... Jeg har ingenting å sammenligne med, men jeg syntes nesten den er FOR bright når jeg har på maks lysstyrke. Lenke til kommentar
hebner Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvis man velger mottaker av SMS, f.eks via anropslogg (Velger SMS fra tlf nr i anropslogg) eller sikkert andre steder og, da kommer mottaker opp og man kan skrive SMS, men man kan nå ikke legge til flere mottakere, selv om man kan dette hvis man begynner å skrive melding fra "scratch". Uavhengig om man har begynt å skrive sms'en eller ei. Er det jeg som ikke gjør noe rett her?? Lenke til kommentar
n900 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Det er jo veldig weird... Jeg har ingenting å sammenligne med, men jeg syntes nesten den er FOR bright når jeg har på maks lysstyrke. på den nye på full styrke, er den like lys som den andre på halv styrke eller lavere. meeeen æ har et anna problem, skulle ta en "clear device", men telefon satt seg fast med en rund pil midt på skjermen, nytte ikke å gjøre noe, forslag???? Endret 18. oktober 2011 av n900 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Husker det der. Hjelper ikke å vente? Tok sin tid på min. Hvis man velger mottaker av SMS, f.eks via anropslogg (Velger SMS fra tlf nr i anropslogg) eller sikkert andre steder og, da kommer mottaker opp og man kan skrive SMS, men man kan nå ikke legge til flere mottakere, selv om man kan dette hvis man begynner å skrive melding fra "scratch". Uavhengig om man har begynt å skrive sms'en eller ei.Er det jeg som ikke gjør noe rett her?? Hvis du velger en kontakt fra anropslogg og velger sms, starter den en direkte smslogg mot denne personen. Om du velger flere mottakere i en ny melding starter du flere smslogger mot hver mottaker. If that makes sense :s . Endret 18. oktober 2011 av Slai Lenke til kommentar
n900 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) kan se ut som det skjedde noe nu ja.. fytti æ ble nærvøs... det tok jæ.....ig lang tid.... svett Endret 18. oktober 2011 av n900 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Hehe hvis det skulle skje noe har du alltids mulighet til å flashe telefonen. Lenke til kommentar
tobis Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 fikk min 64gb idag,"svensk" utgave fra cdon. Kan ikke annet en og si at jeg er fornøyd til nu 1 Lenke til kommentar
n900 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hehe hvis det skulle skje noe har du alltids mulighet til å flashe telefonen. me kas flasher? samme som n900? men må jo ha et img å flashe og da. aha laste ned med navfirm? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Laster ned img med navifirm, så bruker du 3.12.1 flashern fra http://tablets-dev.nokia.com/maemo-dev-env-downloads.php At own risk såklart. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Laster ned img med navifirm, så bruker du 3.12.1 flashern fra http://tablets-dev.nokia.com/maemo-dev-env-downloads.php At own risk såklart. thanks. trengte ikke flashe, men nu vet æ i tilfelle Lenke til kommentar
n900 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det er jo veldig weird... Jeg har ingenting å sammenligne med, men jeg syntes nesten den er FOR bright når jeg har på maks lysstyrke. skjer ingenting med lysstyrken fra lavest til nest høyest. kun på høyest nivå den blir sterkere. allefall på den nye 64gb. snodig at ikke skjerman va likens på 16gb vs 64gb. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Skjer ingenting med min lysstyrke fra lavest til nest høyest heller. Jeg kjører enten max eller minimum uansett, den har jo automatisk fiksing uansett innstilling da. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er nok lyssensoren som styrer det meste der. Prøv å justere lysstyrken i et helt mørkt rom og så i fullt dagslys. Min øker jevnt i dagslys,mens i mørke skjer det nesten ingenting før den er på fullt. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Sett denne? http://blogs.nokia.com/northblog/developer/guest-post-customize-your-nokia-n9/ Smart liten app/hack fra Frals.(han som fixet mms til N900) Edit:Har ikke prøvd den selv enda.Og det må vel sies at man gjør sånt på egen risk? Endret 19. oktober 2011 av Brew 1 Lenke til kommentar
mannefradalen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er jo veldig weird... Jeg har ingenting å sammenligne med, men jeg syntes nesten den er FOR bright når jeg har på maks lysstyrke. skjer ingenting med lysstyrken fra lavest til nest høyest. kun på høyest nivå den blir sterkere. allefall på den nye 64gb. snodig at ikke skjerman va likens på 16gb vs 64gb. Lenke til kommentar
mannefradalen Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 syntes det er merkelig. jeg har både 16gb fra telenor å 64gb fra cdon og det merkes at skjermen viser forskjellig farge 16gb har en mer gulaktig farge og er kansje litt mer lyssterk. . noen som vet noe mer her? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Sett denne? http://blogs.nokia.com/northblog/developer/guest-post-customize-your-nokia-n9/ Smart liten app/hack fra Frals.(han som fixet mms til N900) Edit:Har ikke prøvd den selv enda.Og det må vel sies at man gjør sånt på egen risk? Herre så nice! Good eye, Brew . Ja, installere debfiler fra secondary sources (ikke Nokia store) vil nok være på egen risiko. Men lett å gjøre, bare legg fila over til tlf i masselagringsmodus og kjøre den fra en filutforsker, antageligvis. Tviler på du trenger root. Skal definitivt prøves nå som jeg vet man har mulighet til å flashe N9en . Lenke til kommentar
Brew Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Sett denne? http://blogs.nokia.com/northblog/developer/guest-post-customize-your-nokia-n9/ Smart liten app/hack fra Frals.(han som fixet mms til N900) Edit:Har ikke prøvd den selv enda.Og det må vel sies at man gjør sånt på egen risk? Herre så nice! Good eye, Brew . Ja, installere debfiler fra secondary sources (ikke Nokia store) vil nok være på egen risiko. Men lett å gjøre, bare legg fila over til tlf i masselagringsmodus og kjøre den fra en filutforsker, antageligvis. Tviler på du trenger root. Skal definitivt prøves nå som jeg vet man har mulighet til å flashe N9en . Klikker på deb filen så får man LPM Customizer i app menyen.Png,en man ønsker må man slvfølgelig ordne selv. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Par ting jeg ikke finner ut av, og da må jo dette være beste stede å spørre Bruker en online epost pop konto men får ikke vedlegg, ser ikke at mailen inneholder vedlegg ergo ingen måte å åpne de på. I epost kontoen står det hent ned meldinger og vedlegg. Får dere vedlegg? Det andre fant jeg nettopp ut av selv Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Jeg får vedlegg på min. Åpner de ved og trykke på feltet mellom avsender og selve meldingen. Skal teste litt. Edit: Ingen problemer her. Endret 19. oktober 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå