Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Test test.

 

Also; veldig lite feedback og jubling over den lengre posten min over her. WTF folkens.

 

Ikke engang en + :p

 

All ære og et stort pluss Slai :thumbup:

 

Tmo og meego.com er jo vel og bra.Men det kan fort bli mange og lange tråder å forholde seg til.

Derfor er det gull verdt om de viktige tingene blir postet her også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hm det vet jeg ikke. er det ikke en dlna app til symbian?

 

 

skal linke litt tester senere i dag til førstepost, og litt info. takk til herr kaos for å fikse førstepost =) . du må bare si fra hvis du vil jeg skal ta over førstepost forresten =) .

 

gsmarena sin er veldig utdypende, feks.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

hm det vet jeg ikke. er det ikke en dlna app til symbian?

 

 

skal linke litt tester senere i dag til førstepost, og litt info. takk til herr kaos for å fikse førstepost =) . du må bare si fra hvis du vil jeg skal ta over førstepost forresten =) .

 

gsmarena sin er veldig utdypende, feks.

 

Du kan gjerne ta over hvis du vil:)

Lenke til kommentar

Ikke annet enn nettsiden. Det jobbes med en app i communityet, men virker som om g+ sakene er read only akkurat nå, så vi får se. Har også sendt noen feedbackgreier til google om at de bør slenge ut g+-app til harmattan og symbian3.

 

Men det hjelper lite. Har ikke undersøkt hvem jeg faktisk burde skrive en epost til for å være i nærheten av å få noe svar på det.

Lenke til kommentar

Skal sende inn på feedback i g+ også, om mange maser blir det nok hørt.

 

Om google er seriøse med g+ så burde de lage en bedre webbasert løsning eller programvare til de forskjellige mobile plattformene.

 

Skriver fra mobilen nå, men tastaturet skal absolutt legge seg over teksten her. Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar

That makes sense :) . N9 er veldig plug and play, eneste er at shit som burde vært der kommer med updates etterhvert og via apps og slikt. Så ikke SÅ plug and play :p . Men funker kjempe ut av boksen, er slik jeg bruker min. Siden jeg ikke har en flasher enda som kan hjelpe om jeg bricker telefonen ;) .

Lenke til kommentar

That makes sense :) . N9 er veldig plug and play, eneste er at shit som burde vært der kommer med updates etterhvert og via apps og slikt. Så ikke SÅ plug and play :p . Men funker kjempe ut av boksen, er slik jeg bruker min. Siden jeg ikke har en flasher enda som kan hjelpe om jeg bricker telefonen ;) .

 

Jeg var på Lefdal for en uke siden og klådde litt på N9, og jeg må innrømme at jerg likte den j... godt. Swipe funksjonen funka veldig bra.

Lenke til kommentar

Kjedelig at jeg endte opp med sort. Selv om sortnivået i skjermen er godt nok til at den ser rimlig lekker ut, så kunne jeg tenkt meg en blå en. Telenor brandinga er også irriterende, noen som vet om det er enkelt og fjerne telenor reklamen under oppstarten? Har ikke leita så veldig egentlig men siden jeg nettoppp reboota tenkte jeg på det ;)

Lenke til kommentar

Kjedelig at jeg endte opp med sort. Selv om sortnivået i skjermen er godt nok til at den ser rimlig lekker ut, så kunne jeg tenkt meg en blå en. Telenor brandinga er også irriterende, noen som vet om det er enkelt og fjerne telenor reklamen under oppstarten? Har ikke leita så veldig egentlig men siden jeg nettoppp reboota tenkte jeg på det ;)

æ har to stk n9, en helt ny, den nye har mye svakere lys på skjermen enn den æ har brukt par uker, noen andre som har sett dette? dette er ved samme lysstyrke. lav medium fullt.

Endret av n900
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...