snoflaks Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Fikk min blå N9 idag. Uvant å bruke den foreløpig. Måtte lese manual for å finne ut hvordan jeg koblet meg til wifi. Det lå jo ikke under innstillinger Har et blått deksel som jeg bytter i et rosa om noen har Lenke til kommentar
Brew Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Min 64 GB står nå som "sendt" fra CDON, også headset som vi var lovet. Blæ da har di nok fått inn noen veldig få til lager,og blitt tomme rimelig fort... eller kanskje di har sendt 16gb ved en feil hehehe tøøøøft. min e å send nu Samme her.Og bekreftet pr mail. Og jeg tror vel ikke de har fått inn så få.De har jo tatt imot forhånds bestilling i over en mnd Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Ser at min ligger på postkontoret klar til å bli hentet Hvor bestilte du den fra?? 64gb? Telenor sine hjemmesider. Kjøpte bare den med 16gb, den eneste jeg fant der. Tror det kommer til å holde for meg. Bruker som regel knapt noen gb på laptop-en, og tror ikke jeg vil få plassproblemer på mobil heller. Litt synd den ikke har mulighet for å utvide lagring med SD-kort eller noe. Testen fra Amobil? tilsier at du bare kan legge innpå f.eks 8 gb med musikk før det er fullt, resten er resservert til annet, ergo ......altfor lite Musikk og slikt blir nok hovedsaklig streamet fra internett uansett. Tror den telefonen jeg har nå har mindre enn 16gb, og fortsatt ikke merket noe til lite plass Bare jeg har plass til en håndfull programmer, noen få sanger og en eller to film lagret lokalt så holder det for min del. Endret 13. oktober 2011 av tamarin Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er enig med tamarin: Så lenge jeg har plass til et par timer musikk for tilfeller når jeg er utenlands, på et fly eller av andre grunner uten uten mulighet for internett fungerer streaming ganske bra. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har det skjedd noe spennede fra utviklere enda? Lenke til kommentar
Brew Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Sync over USB seems not possible currently... BUT: Sync with local Outlook items works over Bluetooth! At least under Windows 7. You pair the both devices and let Windows run through all the setup stuff. Then you open you N9 device in the "Devices and Printers" and then the Bluetooth page for the pairing comes up. There you can select to sync your items. EDIT: @jalyst I think this is one of the tips that should definitely be in the OP! Vet ikke om dette kan være nyttig for noen? Bruker ikke outlook sync selv,så har ikke prøvd men... Link: http://talk.maemo.org/showthread.php?t=78598&page=24 1 Lenke til kommentar
tobis Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 nå har cdon fått inn igjne 64gb på lager besyilte en nå så får vi se hva som dukker opp om litt hehe Lenke til kommentar
n900 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 nå har cdon fått inn igjne 64gb på lager besyilte en nå så får vi se hva som dukker opp om litt hehe tøft, min er på tur fra oslo, men skal langt nord, så du har vel din før meg Lenke til kommentar
tobis Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 tøft, min er på tur fra oslo, men skal langt nord, så du har vel din før meg tja kanskje,gikk 2 dager med posten sist jeg bestilte mobil fra cdon.(til fruen da) hehe bor helt sør i noreg jeg så ikke såååååå langt fra Oslo. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 tøft, min er på tur fra oslo, men skal langt nord, så du har vel din før meg tja kanskje,gikk 2 dager med posten sist jeg bestilte mobil fra cdon.(til fruen da) hehe bor helt sør i noreg jeg så ikke såååååå langt fra Oslo. tar nok 5 dager minimum til meg.... Lenke til kommentar
Gunstein Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Helt genialt elegant telefon. Er storfornøyd!! Men litt bekymret for om jeg har fått en med mandagsbatteri. Det varer en god dag, men ikke mye lenger... Dessuten lader den bare til 95%... er det en feil?? andre som har erfaringer?? Anbefaler forresten appen «battery usage». Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Helt genialt elegant telefon. Er storfornøyd!! Men litt bekymret for om jeg har fått en med mandagsbatteri. Det varer en god dag, men ikke mye lenger... Dessuten lader den bare til 95%... er det en feil?? andre som har erfaringer?? Anbefaler forresten appen «battery usage». Prøv å justere litt på lysstyrken på skjerm. Har du blåtann og wifi aktivert, så går det litt strøm til det. siden jeg har lit dårlig 3g dekkning her jeg bor, så har jeg bare edge aktivert. med mitt bruk, så varer batteriet 1 1/2 til 2 dager. det synes jeg er bra på denne type telefon. battery usage er en nyttig app. der ser man hva som bruker mest strøm. Mener å ha lest at batteriet blir litt bedre etter hvert. N9 er en av de beste tlf'en jeg har prøvd på lenge. Noen som vet når oppdateringa kommer? skulle komme en i oktober. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Må vel lades noen ganger før batteriet er på topp.Prøvde å nappe ut laderen straks den var ferdig i går og da viste den 99%.Tror faktisk den justerer seg litt ned vist laderen blir stående i. Ellers må jeg si meg enig.Kjempefornøyd.Swipe er avhengihetsskapende,og installerer du "mymoves" blir det bare enda litt bedre Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 http://konttoristhoughts.blogspot.com/2011/10/n9-on-sale-in-finland-and-few-other.html?spref=tw Lenke til kommentar
Brew Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 http://www.gsmarena.com/nokia_n9-review-659.php Har ventet på at noen skulle si akkurat dette: But what about those among you who are not obsessed with apps? Those who are perfectly fine with a web browser, Twitter, Facebook, Skype, a doc viewer and a few games to kill the time. You are probably wondering what the fuss is all about. There will be no regrets getting this one. If price is of no concern, you'll have a phone like no other. More importantly, it's nothing like the iPhone - and that somehow seems a mandatory requirement these days. Funny actually, if any device comes even close to the Nokia N9 and its touchscreen experience, it's the iPhone. On the other hand, these two are polar opposites and we don't mean the app stores only. And by the way, the iPhone 4S is one of the very few phones that costs more than the N9. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har flere hundre apps på både iPhone-en min og til Android telefonene. Og hvor mange av dem bruker jeg til vanlig? Kanskje rundt 5 stykker, så utvalget til N9 holder for meg og mitt bruk. Nesten deilig og slippe 100 000 "tulle apps". Syntes både android og ios begynte bli kjedelig, så N9 føles som et friskt pust. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 enig med blunder her. batteriet mitt holder litt over en dag med "vanlig" bruk, og har en bug hvor den viser 93% når den er fulladet. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg tror jeg hadde kjøpt denne telefonen om det ikke hadde vært for Microsofts deal med Nokia. Kjipe greier Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 hva har det med noe å gjøre, habarug? Lenke til kommentar
n900 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 hva har det med noe å gjøre, habarug? han mener vel det at de ikke kommer med flere telefoner med meego, dvs at utviklingen av oppdateringer og apps blir nedprioritert,. ikke at det gjør meg noe, men betyr sikkert mye for noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå