Slai Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) skru på developer mode, gå i terminal og skriv inn root kommandoen. devel-su pass: rootme jeg ville holdt meg unna developer mode til det finnes en flasher though. er snakk om at folk har fått tlf i bootloop og ikke kan gjøre noe før en flasher finnes. bare en warning =) Endret 9. oktober 2011 av Slai 2 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Finnes det en human måte å installere Opera eller Fx på da? Altså uten å være superbruker. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 hmmm det vet jeg ikke helt. mulig du må være su for at det skal fungere. gleder meg til en flasher kommer . går garantien ad undas om du rooter og den ødelegges? ikke hørt noe om noe slikt selv. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 For å være ærlig: Nei. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men du kjenner på den at den ikke yter like godt som den som følger med telefonen. Det er nok bare syndrom fra at den ikke er laget for N9 men heler N900 og N950. Men jeg fikk til å bruke den til å sjekke inn på plasser på facebook, så da dekket den min behov. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 skal registrere en del bugs med nettleseren når jeg er hjemme. får ikke registrert meg fra n9en pga locationlisten ikke er scrollable i stock. 3 Lenke til kommentar
HaugMedia Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Har nettopp kjøpt meg en n9 nå men finner ikke wimp, spotify eller angry birds innpå ovi store :S Trodde at dette skulle være tilgjengelig jeg... noen som vet? Spotify og Wimp er underveis. Angry Birds er forhåndsinstallert, scroll down. Lenke til kommentar
HaugMedia Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 VLC til N9. http://www.irunvlc.me/ Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det der er jo bakmål, altfor avansert måte å installere ett program for den vanlige bruker. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det der er jo bakmål, altfor avansert måte å installere ett program for den vanlige bruker. Tror ikke dette programmet er ment for den vanlige bruker enda. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det der er jo bakmål, altfor avansert måte å installere ett program for den vanlige bruker. wget og dpkg? Det er jo kjempeenkelt i forhold til mange, mange av alternativene. Sikkert ikke noe for hvermannsen, men de burde sikkert ikke bruke disse enhetene på denne måten likevel. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 hvis du vil bruke enheten simpelt bruker du ikke developer mode. anbefales ikke uansett siden du kan kjøre tlf i bootcycle, før vi har en flasher. da gjør du som folk uten odin gjør på sgs2; du venter til det kommer noe på offentlige kanaler som ovi store. Lenke til kommentar
Brew Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Anbefaler "Shortcuts"(ovi store)som lar deg redigere de fire snarveis tastene nederst på skjermen Ellers er jeg ute etter noe ala "Jenirok"på n900,som automatisk søker opp tlf nummer. Tar foresten gjerne imot tips om gode aplikasjoner dere måtte finne. Lenke til kommentar
Cedricoen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har nettopp kjøpt meg en n9 nå men finner ikke wimp, spotify eller angry birds innpå ovi store :S Trodde at dette skulle være tilgjengelig jeg... noen som vet? Spotify og Wimp er underveis. Angry Birds er forhåndsinstallert, scroll down. Ser at angry birds er installert.. men det er en demo/prøveversjon og når du trykker på oppgrader så kommer du inn på ovi store og det er ikke mulig å finne angry birds :S Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Kan en høre på radio med N9? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Kan en høre på radio med N9? Trodde det sto at det ikke var radio på n9 jeg ? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 N9 har både FM sender og mottaker. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Kan en høre på radio med N9? Trodde det sto at det ikke var radio på n9 jeg ? Hvor stod det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå