Gå til innhold

Nokia N9 tråden

Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg testet n9 i noen timer. litt mer kommersiel enn n900 naturlig nok, men ser flott ut sålangt. trengs noen tweaks så blir det bra!

Hadde synking mellom telefonbok og facebook er dette noe app som finnes på n9?

Endret av anordne
Lenke til kommentar

Batteritid: Stod opp rundt åtte. Hatt telefonen på GSM hele dagen, lydløs fra tolv til åtte. Ca 1 time 45 min til 2 timer surfing og fikling. Fire-fem SMS, fem minutter i telefonen. Facebooksyncing på 1 time. Pushmail aktivert, fikk kanskje 4 mails i dag.

53% batteri igjen nå.

Lenke til kommentar

Batteritid: Stod opp rundt åtte. Hatt telefonen på GSM hele dagen, lydløs fra tolv til åtte. Ca 1 time 45 min til 2 timer surfing og fikling. Fire-fem SMS, fem minutter i telefonen. Facebooksyncing på 1 time. Pushmail aktivert, fikk kanskje 4 mails i dag.

53% batteri igjen nå.

ganske lik sgs2 da? eller litt bedre batteritid?

Lenke til kommentar

Kommer veldig an på bruken såklart. For meg virker det som om den varer lengre enn SGS2en min gjorde med samme bruk.

Men jeg gidder ikke kjøre noe batterystats greier på min. Ble alt for opphengt i batteritid på SGS2en i de dager.

Helvetes tull egentlig. Så lenge telefonen varer ut dagen er jeg fornøyd. Also: usbkabel = alltidlagring. Also: power saving mode. Also: 7 dager standby. Så theres that.

Lenke til kommentar

Kommer veldig an på bruken såklart. For meg virker det som om den varer lengre enn SGS2en min gjorde med samme bruk.

Men jeg gidder ikke kjøre noe batterystats greier på min. Ble alt for opphengt i batteritid på SGS2en i de dager.

Helvetes tull egentlig. Så lenge telefonen varer ut dagen er jeg fornøyd. Also: usbkabel = alltidlagring. Also: power saving mode. Also: 7 dager standby. Så theres that.

ja holder den ut dagen og litt til, så e æ fornøyd æ å......

telenor har vist fjerna blå og rosa. de har kun sort nå.

Endret av n900
Lenke til kommentar

Jeg liker den svarte mer og mer. Lettere skifte lockscreen til noe med farger når den er sort selv, ingen visual hindrances. Also: ikoner og bakgrunner osv til homescreensa når den tid kommer. Og den kommer.

glede meg mer og mer til min kommer.... synd posten e så treg :(

Lenke til kommentar

Er det noen som har brukt Kart appen en del? Nå lurer jeg på om det er jeg igjen som ikke har sett hvor...men ut fra hva jeg ser nå så er det ikke kompass der som det var på feks N97 jeg hadde før. Så kartet roterer ikke etter hvordan du går.

Eller har jeg blingset igjen?

AKIRA

Lenke til kommentar

2011-10-05_05-24-46.png

Hvorfor? Jeg prøver whoami og får "user". jeg prøver "ls -al" og ser root over hele linja der det stod "user" i går flere ganger. jeg prøver mv og får permission denied.

warum warum is die terminal dum? trodde man skulle få root ved å switche på developer mode. er ingen sudo gainroot eller rootsh eller noe slikt såvidt jeg har sett...

BTW: liste over ting som kommer om du installerer alt fra developer mode:

devtools-debug

maemo-debug-scripts

gdb

devtools-networking

tcpdump

devtools-memory

valgrind

sp-memusage

sp-enduance

sp-endurance-postproc

sp-smaps-measure

sp-smaps-visualize

xrestop

devtools-power

energy-profiler

devtools-performance

oprofile

swaplogger

xresponse

htop

devtools-tracking

strace

latrace

functracer

sp-rtrace

sp-rtrace-visualize

xtrace

devtools-automation

xnee

sp-stress

devtools-utilities

wget

nano

x11-utils

devtools-logging

sysklogd

sp-timestamp

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...