chri-ot Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Har dere fått testa android emualtoren enda? Lenke til kommentar
abil Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 belle er som android. litt mer knotete, men milevis foran anna. abil: hvis den er magenta er jeg interessert. sorry den er sort:) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 det har jeg jo Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 belle er som android. litt mer knotete, men milevis foran anna. abil: hvis den er magenta er jeg interessert. sorry den er sort:) Hva selger du den for? Medfølger tilknytning til Telenor på noen måte? Lenke til kommentar
n900 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 belle er som android. litt mer knotete, men milevis foran anna. abil: hvis den er magenta er jeg interessert. sorry den er sort:) hvorfor selger du den? Lenke til kommentar
anordne Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Da har jeg testet n9 i noen timer. litt mer kommersiel enn n900 naturlig nok, men ser flott ut sålangt. trengs noen tweaks så blir det bra! Hadde synking mellom telefonbok og facebook er dette noe app som finnes på n9? Endret 5. oktober 2011 av anordne Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 det fikser n9 selv når du logger på fbkontoen din til feeds =) Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vi kan dessverre ikke bekrefte leveringstid på 64gb, eller om den i det hele tatt kommer til Norge i år. Jeg bestilte en magenta N9 fra telenor den 27 sep. Noen anelse om når de vil komme på lager? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Dinosaurmann: ubekreftet 20. Oktober. Men kan bli senere. Ser den er borte fra nettbutikken deres :o ... wtf. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Bare for å ha det sagt. Also: beste appen NOENSINNE FOR ALLE SOM HAR N9: http://nokiagadgets.com/2011/10/02/mymoves-0-1-2-for-n9-and-n950-improved-ui-soon-in-nokia-store/ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Batteritid: Stod opp rundt åtte. Hatt telefonen på GSM hele dagen, lydløs fra tolv til åtte. Ca 1 time 45 min til 2 timer surfing og fikling. Fire-fem SMS, fem minutter i telefonen. Facebooksyncing på 1 time. Pushmail aktivert, fikk kanskje 4 mails i dag. 53% batteri igjen nå. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Batteritid: Stod opp rundt åtte. Hatt telefonen på GSM hele dagen, lydløs fra tolv til åtte. Ca 1 time 45 min til 2 timer surfing og fikling. Fire-fem SMS, fem minutter i telefonen. Facebooksyncing på 1 time. Pushmail aktivert, fikk kanskje 4 mails i dag. 53% batteri igjen nå. ganske lik sgs2 da? eller litt bedre batteritid? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Kommer veldig an på bruken såklart. For meg virker det som om den varer lengre enn SGS2en min gjorde med samme bruk. Men jeg gidder ikke kjøre noe batterystats greier på min. Ble alt for opphengt i batteritid på SGS2en i de dager. Helvetes tull egentlig. Så lenge telefonen varer ut dagen er jeg fornøyd. Also: usbkabel = alltidlagring. Also: power saving mode. Also: 7 dager standby. Så theres that. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Kommer veldig an på bruken såklart. For meg virker det som om den varer lengre enn SGS2en min gjorde med samme bruk. Men jeg gidder ikke kjøre noe batterystats greier på min. Ble alt for opphengt i batteritid på SGS2en i de dager. Helvetes tull egentlig. Så lenge telefonen varer ut dagen er jeg fornøyd. Also: usbkabel = alltidlagring. Also: power saving mode. Also: 7 dager standby. Så theres that. ja holder den ut dagen og litt til, så e æ fornøyd æ å...... telenor har vist fjerna blå og rosa. de har kun sort nå. Endret 5. oktober 2011 av n900 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg liker den svarte mer og mer. Lettere skifte lockscreen til noe med farger når den er sort selv, ingen visual hindrances. Also: ikoner og bakgrunner osv til homescreensa når den tid kommer. Og den kommer. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg liker den svarte mer og mer. Lettere skifte lockscreen til noe med farger når den er sort selv, ingen visual hindrances. Also: ikoner og bakgrunner osv til homescreensa når den tid kommer. Og den kommer. glede meg mer og mer til min kommer.... synd posten e så treg Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er det noen som har brukt Kart appen en del? Nå lurer jeg på om det er jeg igjen som ikke har sett hvor...men ut fra hva jeg ser nå så er det ikke kompass der som det var på feks N97 jeg hadde før. Så kartet roterer ikke etter hvordan du går. Eller har jeg blingset igjen? AKIRA Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Hm nede i høyre hjørne er jo et kompasstegn men ser deaktivert ut. Merkelig :o . Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 De på TMI ba meg gjøre denne videon, så jeg gjorde det: laster engadget med 3,5g og 2.5g. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Hvorfor? Jeg prøver whoami og får "user". jeg prøver "ls -al" og ser root over hele linja der det stod "user" i går flere ganger. jeg prøver mv og får permission denied. warum warum is die terminal dum? trodde man skulle få root ved å switche på developer mode. er ingen sudo gainroot eller rootsh eller noe slikt såvidt jeg har sett... BTW: liste over ting som kommer om du installerer alt fra developer mode: devtools-debug maemo-debug-scripts gdb devtools-networking tcpdump devtools-memory valgrind sp-memusage sp-enduance sp-endurance-postproc sp-smaps-measure sp-smaps-visualize xrestop devtools-power energy-profiler devtools-performance oprofile swaplogger xresponse htop devtools-tracking strace latrace functracer sp-rtrace sp-rtrace-visualize xtrace devtools-automation xnee sp-stress devtools-utilities wget nano x11-utils devtools-logging sysklogd sp-timestamp Endret 6. oktober 2011 av Slai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå