Argai Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-) Sendingen er ankommet St.Hanshaugen postkontor 03.10.2011 13:46, 0131 OSLO Siste hentedato: 17.10.2011 Får stikke tidlig fra jobb:-) Gratulerer! Da burde min kunne hentes på Grønland. Fader...blir skuffa om jeg må vente til i morgen. :/ Lenke til kommentar
spineshank00 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-) Sendingen er ankommet St.Hanshaugen postkontor 03.10.2011 13:46, 0131 OSLO Siste hentedato: 17.10.2011 Får stikke tidlig fra jobb:-) Gratulerer! Da burde min kunne hentes på Grønland. Fader...blir skuffa om jeg må vente til i morgen. :/ Ville vært rart om ikke din også dukket opp i dag. Posten er jo oppe en stund til. Kryss fingre:-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Jeg har en N9!!! Endret 3. oktober 2011 av Slai Lenke til kommentar
spineshank00 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 f... ta telenor!! Fikk hentet min Nokia n9, men får ikke låst opp operatørlåsen. Fikk innstruks om å taste inn en kode som begynner med #pw men problemet er at med Nokia N9 så får man ikke til å skrive "w" Man må trykke "*" fire ganger for å få "w" med en vanlig telefon. Dette fungere ikke med N9. Fikk beskjed om at jeg ville få svar om to dager!!! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Protip: Det er ingen operatørlås. Bare mong inn simkortet ditt så funker det. de hadde samme greia med maemo5 og n900. den kan ikke operatørlåses, iirc. Endret 3. oktober 2011 av Slai Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Also: velkommen i klubben :D:D !!! Lenke til kommentar
anordne Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Grattis dere. Hvordan du fikk tak i slai? Edit : Min n900 va låst Endret 3. oktober 2011 av anordne Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Såpass? Min skulle være det men var ikke det alikevel, husker jeg leste mye om det der når den kom. Kjøpte på Telenor sin butikk på Mercur senteret i trondheim. De har 5 igjen og sender gjerne rundt i landet. Telefonnummer: 81544765 Ring dem! De har 5 igjen. Go for it! Kun svart tho. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har en N9!!! * Godt å se at ting ordnet seg For engangs skyld så fikk vi i norden en tidlig release. Folk på talk.maemo er rimelig sjalu haha. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Haha jepp, abill tror ikke på meg engang . Lenke til kommentar
spineshank00 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Protip: Det er ingen operatørlås. Bare mong inn simkortet ditt så funker det. de hadde samme greia med maemo5 og n900. den kan ikke operatørlåses, iirc. OK, takk for tips!! Har allerede slengt litt dritt til Telenor kundeservice, men det fortjente de. Tror de virkelig at jeg har lyst til å vente i to dager før de får fingeren ut? De burde skjønne det at en som har forhåndsbestilt en telefon neppe slår seg til ro med å vente så lenge:-) Får nå uansett ikke nett før i morgen siden jeg var så forbanna at jeg glemte helt å få koblet opp micro simkortet til nummeret mitt. De som skulle gjøre det stengte kundeservice klokken 17! :-( hmm, kanskje hvis jeg ringer netcom. hmm:-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Har du netcomabb? Du kan gå til en netcom-butikk og få det fikset tror jeg, eventuelt kjøpe et nytt microsim der på stedet. Lenke til kommentar
n900 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Såpass? Min skulle være det men var ikke det alikevel, husker jeg leste mye om det der når den kom. Kjøpte på Telenor sin butikk på Mercur senteret i trondheim. De har 5 igjen og sender gjerne rundt i landet. Telefonnummer: 81544765 Ring dem! De har 5 igjen. Go for it! Kun svart tho. kjøpte du den uten abbonement? prisen hos dem? Lenke til kommentar
spineshank00 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har du netcomabb? Du kan gå til en netcom-butikk og få det fikset tror jeg, eventuelt kjøpe et nytt microsim der på stedet. Ringe Netcom, men de kunne ikke hjelpe meg. Kan jeg stikke innom hvilken som helst elektrobutikk som fører Netcom produkter og så micro sim av dem? Kanskje jeg bare skulle tatt en tur på Nokia store på byporten. De selger vel for Netcom også? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Stikk innom byporten du, men netcom har jo egne butikker, spesielt lett å finne om du faktisk bor i oslo ville jeg tro? Jeg har en rett borte på nærmeste kjøpesenter. http://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ie=UTF-8&ion=1&nord=1#q=netcom+butikk+oslo&hl=no&safe=off&nord=1&site=webhp&prmd=imvns&source=univ&tbm=plcs&tbo=u&ei=B9mJTqfHNo_UsgbqwsngAQ&sa=X&oi=local_group&ct=more-results&resnum=1&ved=0CGcQtQMwAA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=a85bd222f52bbd94&ion=1&biw=1920&bih=989 Netcom Aker Brygge, feks. Lenke til kommentar
spineshank00 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Stikk innom byporten du, men netcom har jo egne butikker, spesielt lett å finne om du faktisk bor i oslo ville jeg tro? Jeg har en rett borte på nærmeste kjøpesenter. http://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ie=UTF-8&ion=1&nord=1#q=netcom+butikk+oslo&hl=no&safe=off&nord=1&site=webhp&prmd=imvns&source=univ&tbm=plcs&tbo=u&ei=B9mJTqfHNo_UsgbqwsngAQ&sa=X&oi=local_group&ct=more-results&resnum=1&ved=0CGcQtQMwAA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=a85bd222f52bbd94&ion=1&biw=1920&bih=989 Netcom Aker Brygge, feks. Takker for hjelpen!! Stikker innom Netcom på oslocity tenker jeg. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Lykke til, mister! Jeg vet ikke hvor jeg skal starte engang med denne telefonen. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Kan du sjekke om kalender oppføringer kommer opp på start/låsskjermen eller evnetskjermen Edit: Og om du kan slå av mobile browsing så du får ordentlige nettsider, funker facebook sin nettside som på pc feks. Endret 3. oktober 2011 av anordne 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg får kun mobilversjoner, men mulig det er noe jeg har oversett. Mye på en gang her vet du . Kalender skal jeg sjekke. Må stikke spice noe taco med frøkna mi, skal se på dette ASAP. Friday i morgen . 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg fikk ingen N9 i dag.. og ser ikke ut som jeg får før neste mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå