karoald Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skogens eventyr-- Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fann denne i skogen--veit at det brenner ut lys her-men det skal vere slik her Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei Et spennende bilde du har lagt ut her. Fin dybde du har fått i det. Meeen - her er et par ting: Jeg tror jeg ville hatt selve stammen endel lysere - den blir liksom så ekstratung samt at det er for trangt på høyre side av bildet - ogkanskje det hadde blitt enda bedre med litt mere luft under også. Ellers så er dette bra sett og formidlet. RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et spenstig motiv! Likte dette treet i forgrunnen! Kanskje en ørliten tanke mørkt og litt for trangt under og til siden, men et fortellende bilde er det! God 3'er fra meg på dette! Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg for min del synes ikke dette er så spennende akkurat da. Synes liksom det mangler noe. Hadde vært fint med ei hulder ved treet der. *hehe* Sånn ellers er vel komp helt ok, synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg