Gå til innhold

Dette er flerspilleren i Modern Warfare 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

.... -.-'

 

Mens Battlefield 3 har kommet så mye lengre enn sine forgjengere, så sitter jeg igjen med samme Call of Duty opplevelse som med de andre siste (MW2, Black Ops). Utifra det jeg har sett så ser det ganske likt ut som de andre, med kanskje et par nye funksjoner og våpen....

Lenke til kommentar

Hvilken FPS konsollversionen av BF3 kjører er det nok ikke mange som vet ende, uansett er det likegjyldig for meg, det er PC versionen som er tingen.

FPS er best på PC (selvom jeg godt kan kose meg med f.eks Gears of War på konsoll).

BF3 på konsoll køyrer 30 FPS, dette er bekrefta av DICE. Og Gears of War er ikkje FPS.

 

Spec-Ops modusen ser utruleg morosam ut, gledar meg til å prøve denne!

Lenke til kommentar

CoD balansert?

Har han sjefen der falt ned fra taket og slått seg?

 

De perksa i CoD er jo latterlige "balansert" da, for det første så er rapid fire for OP med riktig våpen, fall dmg-perken er latterlig for den forhindrer ikke X dmg, den ignorerer den... lol?

Tror du ikke en kar med 60-80 kilo på ryggen og drakt får litt vondt i beina om han hopper ut fra en veranda i andre etasje?

 

Sier en ting jeg, om de skal klare og balansere ett FPS må de slutte å legge til elementer i ett spill som ikke gir mening, som feks rapid fire eller no fall dmg, de 2 er jo helt klart på sine 2 ytterkanter, den ene gjør at du rett og slett tømmer magget på 2sec, den andre gjør deg udødelig fra høyder..

 

På noen maps er det til og med ikke mer en 2 spawns, og tro meg, de kan lett campes med mindre en 3sec mellomrom fra spawn 1 til spawn 2, balansert sa du? LOLOLOL

 

Jeg tror EA troller.

 

PS: DOUBLE SHOTGUN JEG LO :D:D

Skal ikke ha med double RPG å eller? :D:D

For det er så balansert, likt alt annet i CoD.:D

 

- EDIT: Btw, folk som snakker om KDR får meg til å le, det er flere pro-gamers i mange spill som ligger ca på 1-2 KD, tror du de bryr seg så lenge det de driver med er gøy og de vinner? NAWT :D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Tror personen som solgte deg MW2 her omdagen og presenterte det som MW3 ler godt han også.

Akimbo shotties og rapidfire er ikke med i MW3.

Poenget var, om du ikke skjønte det (noe jeg ser du ikke gjorde), de har aldri klart å balansere CoD før, derfor kommer de ikke til å klare det nå heller.

De har prøvd i mange år, og feilet i like mange.

Så lenge de har med unødvendige elementer i spillet, og mange av de, så kommer det aldri til å bli balansert.

 

Personen som solgte meg Mw2?

Jeg har aldri, og kommer aldri til å kjøpe Mw2, da tar jeg heller og drikker terpentin og pisser på ett bål.

Lillebrødrene mine derimot eier Mw2, jeg har spilt det en del med de og hver gang vi spiller online så kommer det en oh-so-standard cheater med sin søte WH og aimbot, vejdi skoy.

Neste gang burde du prøve å ikke anta, det får deg til å se mindre smart ut.:<

Lenke til kommentar

Hehe, skjønar ikkje kva folk som har ingen intresse for spelet trur dei oppnår ved å sitje i ein tråd om nemnde spel å kvine.

 

Gledar meg eg.

 

Modern Warfare er akkurat det dèt lovar. Det er 'over-the-top' hollywood action, det er kjapt, og det er morosamt.

 

Det er ei flott avkopling.

 

Med den oppdaterte Spec-Ops modusen, nye gameplay modusar kjem dette til å bli spelt mykje i vinter. Eg gledar meg utruleg mykje til 'Kill confirmed'!

Lenke til kommentar

Hehe, skjønar ikkje kva folk som har ingen intresse for spelet trur dei oppnår ved å sitje i ein tråd om nemnde spel å kvine.

 

Gledar meg eg.

 

Modern Warfare er akkurat det dèt lovar. Det er 'over-the-top' hollywood action, det er kjapt, og det er morosamt.

 

Det er ei flott avkopling.

 

Med den oppdaterte Spec-Ops modusen, nye gameplay modusar kjem dette til å bli spelt mykje i vinter. Eg gledar meg utruleg mykje til 'Kill confirmed'!

 

 

Det trur jeg må være verdens værste idè til gamemode. Nå som så og si alle sitter i ett hjørne eller løper rundt med OP våpen så blir det der tåpelig.

OPvåpen-mannen dreper en annen, som igjen blir drept av en camper, som blir noobtoobet av en annen camper som igjen blir drept av en annen OPvåpen-mann som blir drept av den første OPvåpen-mannen fordi han spawnet rett bak han andre, men rett før han tar dog-tagen så blir han jammen meg noob-toobet av en annen camper som fikk "pointstreak" for å drepe folk og sender Missile Launch (eller noe) i trynet på en annen. Dermed er runden over og ingen klarte å få en dogtag. Yippikayyey motherfu'**er!

 

 

@CIhler: Nei, det trur jeg det er mange som har merket! :)

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synstes at gameplay ser 100% likt ut som i de to siste cod spillene? Med det unntaket at dem har tweaket ting som acog og red dot sight?

Gameplayet er nok ganske likt som før. Det er jo tross alt eit spel i same serie. Hadde vært noko snodig dersom dei plutseleg endra drastisk på oppskrifta. Dei har lagt til nye våpen, nye kart, og ein del nye modusar. Dei har endra på eigenskapane på utstyret, dei har prøvd å endre på oppsetta på banane for å unngå så alt for store 'choke points'.

 

For å trekke ei samanlikning, så ser BF3 temmeleg likt ut som BF BC2 i gameplay og. Eller?

 

 

Med den oppdaterte Spec-Ops modusen, nye gameplay modusar kjem dette til å bli spelt mykje i vinter. Eg gledar meg utruleg mykje til 'Kill confirmed'!

 

 

Det trur jeg må være verdens værste idè til gamemode. Nå som så og si alle sitter i ett hjørne eller løper rundt med OP våpen så blir det der tåpelig.

OPvåpen-mannen dreper en annen, som igjen blir drept av en camper, som blir noobtoobet av en annen cam................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 

Må ærleg vedgå at eg slutte å lese etter første setninga. Det var tungt skrevet. Men, litt av poenget med Kill Confirmed er jo å få folk ut av camper-kroken sin. At folk vel å misbruke det slik du prøver å beskrive, kan nok finna stad - men det veit me ikkje før me har prøvd det. Eg føler det er ein god idè. Me får sjå korleis det blir reint praktisk. Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

At folk vel å misbruke det slik du prøver å beskrive, kan nok finna stad - men det veit me ikkje før me har prøvd det.

Det er naivt å tro at cheaters og lamers ikke blir med over til nye.

Så lenge de ikke har noen form for anti-cheat så kommer det til å forbli sånn, det er bare sånn virkeligheten er.

Kidsa vil vinne, men de suger, så de hooker opp aimboten sin og ler høyt av alle, vært borti det flere ganger selv og det er en av grunnene til at CoD ligger på plass nummer 2 for min egen del.

Til og med ikke CS har mange cheaters, og det spillet er jo nå.. la oss se.. 12 år gammelt?

 

Ett 12 år gammelt spill holder følge med anti-cheat, mens ett nytt spill som kontinuerlig blir arbeidet på ikke har antydning til AC en gang, det sier jo litt om hvor seriøse de er.

 

Som lillebrødrene mine sier, etter CoD..3? eller 4? uansett, etter et visst spill så gikk serien dukken, om det kan komme tilbake til sin tidligere status gjenstår å se, jeg liker jo gode spill så håper det blir bra, men min erfaring tilsier noe annet.:<

 

PS: Om folk tar inlegget mitt som "anti-cod" eller "cod vs bf" eller noe sånt tull så er du på viddene, det heter å være realistisk.

Lenke til kommentar

Det er naivt å tro at cheaters og lamers ikke blir med over til nye.

Så lenge de ikke har noen form for anti-cheat så kommer det til å forbli sånn, det er bare sånn virkeligheten er.

Kidsa vil vinne, men de suger, så de hooker opp aimboten sin og ler høyt av alle, vært borti det flere ganger selv og det er en av grunnene til at CoD ligger på plass nummer 2 for min egen del.

Til og med ikke CS har mange cheaters, og det spillet er jo nå.. la oss se.. 12 år gammelt?

 

Ett 12 år gammelt spill holder følge med anti-cheat, mens ett nytt spill som kontinuerlig blir arbeidet på ikke har antydning til AC en gang, det sier jo litt om hvor seriøse de er.

 

Hevda aldri at eg ikkje trudde uærlege folk blir med over på det nye spelet.

 

Modern Warfare 2 var ein periode veldig plaga med folk som juksa. Men, me såg og at dei aller fleste blei luka vekk. I dei hundrevis av timane me tilbrakte i MW2 såg me aldri på det som noko stort problem. Det som var mest irriterande var alltid folk som boosta seg til nuke - og i MW3 blir ikkje det noko problem.

 

Eg har inga formeining om korleis spelet var på PS3 eller PC.

Lenke til kommentar

--

Hva forventer du fra en direkte oppfølger da, om jeg tør spørre? De fikser problemene fra 2-eren, som ellers var et veldig godt spill, og legger til en del nytt. Hva forventer du konkret? Mulighet for bilkjøring? Realisme? Jeg må bare spørre, for det er jo så lite konstruktivt å høre fra dere som klager.

 

Jeg forventer nye ting, forbedret grafikk, andre våpen, når det er snakk om et nytt spill. Greit nok, det kommer et par nye moduser og noen få våpen. Men ellers så er det MW2, ikke at det er et problem fordi jeg syntes MW2 var et j*vla bra spill sett bort ifra halger, commando og mangelen på servere.

 

Men dette kunne strengt talt bare vært en tilleggs-pakke for MW2, trenger ikke gi ut det samme spillet på nytt, til full pris.

 

Lurer også på hvorfor 500 ansatte ikke klarer mer enn dette, når de har jobbet med det i to år.

Lenke til kommentar

--

Hva forventer du fra en direkte oppfølger da, om jeg tør spørre? De fikser problemene fra 2-eren, som ellers var et veldig godt spill, og legger til en del nytt. Hva forventer du konkret? Mulighet for bilkjøring? Realisme? Jeg må bare spørre, for det er jo så lite konstruktivt å høre fra dere som klager.

 

Jeg forventer nye ting, forbedret grafikk, andre våpen, når det er snakk om et nytt spill. Greit nok, det kommer et par nye moduser og noen få våpen. Men ellers så er det MW2, ikke at det er et problem fordi jeg syntes MW2 var et j*vla bra spill sett bort ifra halger, commando og mangelen på servere.

 

Men dette kunne strengt talt bare vært en tilleggs-pakke for MW2, trenger ikke gi ut det samme spillet på nytt, til full pris.

 

Lurer også på hvorfor 500 ansatte ikke klarer mer enn dette, når de har jobbet med det i to år.

 

Spørs hvor lat de er . dårlig ledelse, eller typisk norsk 1 timers kaffe pause.

Gud vet, de kunne ivertfall skiftet tallene på skjermen og taggene på folkene , det må nå ikke vere så vanskelig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er så jævlig bra å se at Activision er på stedet hvil når det gjelder CoD serien. Absolutt ingenting har endret seg merkbart siden CoD MW1. Alt dreier seg om killstreaks, null fokus på teamplay. Se bare hvor MYE mer realistisk Battlefield 3 er. Hvem er det som løper rundt og skyter kniver eller kaster tomahawks på slagmarken? Det skjer ikke. CoD serien er for 12-åringer som elsker arcade-shootere uten snev av realisme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...