Gå til innhold

GeiL Golden Dragon PC-3200/3500.

hasuwest

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle selge mine TwinMOS 256MB PC-2700 brikker og kjøpe et par med Geil Golden Dragon PC-3200 eller PC-3500 brikker.

Jeg skal også skaffe meg en AMD XP 2500+ CPU og overklokke den så mye jeg kan! Vil jeg merke stor forskjeld i overklokkingen med å bytte ut TwinMOS 256MB PC-2700(1 med winbond) brikkene med Geil Golden Dragon PC-3200/3500 brikkene?

Vil det i det hele tatt gjøre noen forskjeld mellom PC-3200 og PC-3500 brikkene på overklokkingen?

Hvor langt tror dere jeg ville kunne nå med Shuttle SN45G(heatpipe kjøling), XP 2500+ og Geil Golden Dragon PC-3200/3500?

Lurer på om jeg da bør kjøpe 2x 256MB eller 2x512MB? Jeg har nå 512MB og alt går knirkefritt(vet ikke hvordan det hadde gått med 1GB da).

Og for å være sikker på å kunne bruke brikkene lenger og overklokke endel er det da smartere å gå for Geil PC-3500 enn PC-3200 brikkene? Det er jo trosalt ikke veldig mye forskjeld i pris heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv Geil Golden Dragon 3500 2x256mb brikker og er meget fornøyd. Det eneste som er litt teit er at man må kjøre dem på _høy_ volt for å oppnå bra overklokking, men det er ikke noe problem siden jeg kan sette vdimm til 3.3.. Har den på 3.1 jeg, som er max ifølge geil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...