Jan Åge Henriksen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Elg.., i høstskogen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Canon 5Dmk2 Canon EF 200mm f/2,8L II Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et bra motiv du har funnet, men er nok ikke helt fortrolig med fargene her! 3'er fra meg! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Hei Her synes jeg du har fått til et brukbart bilde - komposisjonsmessig av denne høstskogen med en elg i skogkanten. I mine øyne så er hele bildet litt lyst - tror det hadde blitt mye bedre ved å mørkne hele bildet litt - og om gresset allikevel blir litt lyst så tror jeg jeg ville kuttet vekk litt i bunnen. Ellers veldig bra - fine farger på skogen. 3 poeng fra meg her. RAK-foto Endret 5. september 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Nydelige høstfarger i skogen og selveste skogens konge ble med her. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bra på komp...men jeg er den som ikke får fargene her helt til å stemme..blåstikk/skjær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg