Gå til innhold

BK: Sliten Vegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at det er mer pitoresk og fotogent med en slik vegg, enn en nymalt vegg :)

Har en liten misstanke om at du har fått litt hjelp av Lucis her. I så fall passet det godt til motivet

Litt hjelp har jeg fått ja..ikke lusic men nik hdr

dekorativ udsnit, har malet sommerhus i weekenden, glad for det ikke så såen ud som dette :)

Kanskje dette kunne bli en ny trend?..male huset gammelt :dribble:

Lenke til kommentar

Hei

Tror nok dette trengtes å pusses opp - her er det nok massevis av motiver i denne veggen. Fin dybde i dette, liker det jeg ser her - en 3-er fra meg. Du har vært innom noen filter her - eller tar jeg feil?

RAK-foto :thumbup:

Endret av RAK-foto
Lenke til kommentar

Du er flink til å finne motiver i det som andre går rett forbi. Synes etterbehandlingen passet godttil motivet.

Takker for det..ja tar bilder av mye rart,,mye blir til ingen ting.Noen kan jeg så spare på i årevis,for å så få en ide..og andre ting ser jeg med en gang som her :thumbup:

Absolutt en sliten vegg og et flott motiv. Liker godt etterbehandling der du får fram flotte detaljer i treverket. Kunnet tenkt meg bildet med bare vegg/tak uten himmel.

Takker.Mener jeg skal ha ett liggende som ønsket :thumbup:

Et severdig hardt utsnitt! Synes slike slitte hsu er vel verdt å forevige! Mer spennende dette enn ordinære utsnitt! 4'er fra meg! :)

Takker og bukker :thumbup:

Hei

Tror nok dette trengtes å pusses opp - her er det nok massevis av motiver i denne veggen. Fin dybde i dette, liker det jeg ser her - en 3-er fra meg. Du har vært innom noen filter her - eller tar jeg feil?

RAK-foto :thumbup:

Takker RAK..har nå fått ny kleding om ikke annet..en stund siden jeg var forbi der nå...noen uker om ikke annet.Brukt Nik HDR Pro her :thumbup:

God dokumentasjon av rønna! ;)

Takker og bukker :thumbup:

Lenke til kommentar

Veldig fine detaljer og flott etterbehandling, litt usikker på utsnittet ville vel hatt med hele trappa og takhjørnet, pluss rettet bildet opp på høyre side. :)

Takker så mye,og ser hva du foreslår..men så var det med å stå midt i veien å ta bilder da.Du vet sikkert hvor dette er...rett før den gamle kirken i Vesfossen..vis av vis skolen..og 1-2km lenger så finner du damen med sykkelen du tok bilde av her om dagen :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...