Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Sliten Vegg Bildet er fjernet. Beskrivelse: Idag fremstår denne veggen på ett hus i Vestfossen helt annerledes...oppusset med andre ord...her mer ei rønne;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ingen tvil om at det er mer pitoresk og fotogent med en slik vegg, enn en nymalt vegg Har en liten misstanke om at du har fått litt hjelp av Lucis her. I så fall passet det godt til motivet Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 dekorativ udsnit, har malet sommerhus i weekenden, glad for det ikke så såen ud som dette Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Ingen tvil om at det er mer pitoresk og fotogent med en slik vegg, enn en nymalt vegg Har en liten misstanke om at du har fått litt hjelp av Lucis her. I så fall passet det godt til motivet Litt hjelp har jeg fått ja..ikke lusic men nik hdr dekorativ udsnit, har malet sommerhus i weekenden, glad for det ikke så såen ud som dette Kanskje dette kunne bli en ny trend?..male huset gammelt Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Du er flink til å finne motiver i det som andre går rett forbi. Synes etterbehandlingen passet godttil motivet. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Absolutt en sliten vegg og et flott motiv. Liker godt etterbehandling der du får fram flotte detaljer i treverket. Kunnet tenkt meg bildet med bare vegg/tak uten himmel. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et severdig hardt utsnitt! Synes slike slitte hsu er vel verdt å forevige! Mer spennende dette enn ordinære utsnitt! 4'er fra meg! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Hei Tror nok dette trengtes å pusses opp - her er det nok massevis av motiver i denne veggen. Fin dybde i dette, liker det jeg ser her - en 3-er fra meg. Du har vært innom noen filter her - eller tar jeg feil? RAK-foto Endret 5. september 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 God dokumentasjon av rønna! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Veldig fine detaljer og flott etterbehandling, litt usikker på utsnittet ville vel hatt med hele trappa og takhjørnet, pluss rettet bildet opp på høyre side. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Du er flink til å finne motiver i det som andre går rett forbi. Synes etterbehandlingen passet godttil motivet. Takker for det..ja tar bilder av mye rart,,mye blir til ingen ting.Noen kan jeg så spare på i årevis,for å så få en ide..og andre ting ser jeg med en gang som her Absolutt en sliten vegg og et flott motiv. Liker godt etterbehandling der du får fram flotte detaljer i treverket. Kunnet tenkt meg bildet med bare vegg/tak uten himmel. Takker.Mener jeg skal ha ett liggende som ønsket Et severdig hardt utsnitt! Synes slike slitte hsu er vel verdt å forevige! Mer spennende dette enn ordinære utsnitt! 4'er fra meg! Takker og bukker Hei Tror nok dette trengtes å pusses opp - her er det nok massevis av motiver i denne veggen. Fin dybde i dette, liker det jeg ser her - en 3-er fra meg. Du har vært innom noen filter her - eller tar jeg feil? RAK-foto Takker RAK..har nå fått ny kleding om ikke annet..en stund siden jeg var forbi der nå...noen uker om ikke annet.Brukt Nik HDR Pro her God dokumentasjon av rønna! Takker og bukker Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Veldig fine detaljer og flott etterbehandling, litt usikker på utsnittet ville vel hatt med hele trappa og takhjørnet, pluss rettet bildet opp på høyre side. Takker så mye,og ser hva du foreslår..men så var det med å stå midt i veien å ta bilder da.Du vet sikkert hvor dette er...rett før den gamle kirken i Vesfossen..vis av vis skolen..og 1-2km lenger så finner du damen med sykkelen du tok bilde av her om dagen Lenke til kommentar
Annichen Haugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så det er igjen sånne dårlige vedlikeholdte hus i Vestfossen ....... Bildet liker jeg veldig godt for teksturen i bildet kommer så godt frem på denne bygningen!! Malingen bare krøller seg på veggene .... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Så det er igjen sånne dårlige vedlikeholdte hus i Vestfossen ....... Bildet liker jeg veldig godt for teksturen i bildet kommer så godt frem på denne bygningen!! Malingen bare krøller seg på veggene .... Takker så mye;) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 5+ fra meg,kjempe tøft bilde Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 5+ fra meg,kjempe tøft bilde Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg