pepperkaken Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har hørt at rødfargen skyldes at fosteret ikke ble helt ferdig utviklet i magen så de har en liten hjerneskade. Spurte læreren min om dette idag. Og han sa det stemte, det du sa, stod vist på wikipedia og sa han Ja siden det sto der må det jo stemme! Skal ikke avfeie teorien uten å lest meg opp, men å si at hjerneskade er en del av å være rødhåret blir etter min mening litt kvasst og lite nyansert. Det jeg har hørt er at rødhårete har en genfeil, og pigmentene i kroppen ikke fungerer på sikkelig vis. Derav den bleke huden og det røde håret. Noen med reel kunnskap som kan belyse dette? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg vet hva vikingene gjorde, men det forandrer ikke på at samfunnet var godt organisert og sivilisert. Endret 6. september 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har hørt at rødfargen skyldes at fosteret ikke ble helt ferdig utviklet i magen så de har en liten hjerneskade. Spurte læreren min om dette idag. Og han sa det stemte, det du sa, stod vist på wikipedia og sa han Ja siden det sto der må det jo stemme! Skal ikke avfeie teorien uten å lest meg opp, men å si at hjerneskade er en del av å være rødhåret blir etter min mening litt kvasst og lite nyansert. Det jeg har hørt er at rødhårete har en genfeil, og pigmentene i kroppen ikke fungerer på sikkelig vis. Derav den bleke huden og det røde håret. Noen med reel kunnskap som kan belyse dette? Jepp det stemmer. I tillegg har de ikke sjel og det kommer ikke ekko når de roper. Man trenger ikke reell kunnskap, man trenger bare å ikke være komplett idiot. Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bra vi har sånne bedrevitere som ordner opp! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Min sønn er født med rødt hår. Det skyldes genetisk atte det er flere i min å på fars sin side som har rødt hår. Sykehuset sa til meg at det ligger i arveanlegget. Men han blir derimot gyldenbrun fin gylden farge om sommmern,kan si ifra å er sta men ikke mer enn andre barn. Så nei min sønn har ikke påvist noen slags form for noe sen utvikling ennå. Han utvikler seg sammen med di andre å har sine egne særpreg som andre barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå