Swafty Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har alltid lurt på om rødhårede mennesker er smartere enn oss vanlige folk? Syns de virker så smarte, men føler det er noe de skjuler alltid Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 da bør jeg endre hårfarge med en gang... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har alltid lurt på om rødhårede mennesker er smartere enn oss vanlige folk? Syns de virker så smarte, men føler det er noe de skjuler alltid Stemmer det! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ikke egentlig. Jeg føler folk med briller virker smarte, men de har bare dårlig syn Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 En rødhåret i klassen våres har litt over 5 i snitt. en annen med rødt hår i paralellklassen har også over snitt men en annen rødhåret i samme klasse har lesevansker og får omtrent 2-3 i snitt Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har hørt at rødfargen skyldes at fosteret ikke ble helt ferdig utviklet i magen så de har en liten hjerneskade. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Selv om det skulle være noen statistisk forskjell, er nok sannsynligheten overveldende for at en tilfeldig valgt rødhåret er innenfor normalen. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det har vel ikke med at rødhårete er smartere. Det er lite i genene som tilsier at noen skal bli dummere enn andre. Som oftest har det med at folk ikke forstår at hjernen eksisterer og kan brukes, eller så har de ikke riktig kosthold. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ikke egentlig. Jeg føler folk med briller virker smarte, men de har bare dårlig syn Dårlig syn - Kompenserer med bedre hjerne. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Min oppfatning er at røhåra folk er mer aggresive og staere enn andre. Snakker kun utifra erfaringer. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg opplever det sånn at folk som ikke er fornøyd med utseende sitt finner noe annet å gå på. De jobber hardt og blir klokere, fordi de ikke får noe "satisfaction" av utseende sitt. Blonde bimboer trenger ikke å jobbe hardt for å føle seg bra. Nå sier jeg ikke at alle rødhåra folk er misfornøyd med utseende sitt, eller har noen grunn til å være det. Men kanskje i disse dager, nå som nesten alle rødhårede blir mobba? Personlig ser jeg på rødhårede som barbariske vikinger, med mer potensiale for styrke enn intelligens. Endret 6. september 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vikingene var ikke barbarer. De var faktisk veldig sivilisert og genier innenfor taktikk. Lenke til kommentar
Opland Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Eneste rødhårede mennesker skjuler er vell at dem ikke eier en sjel i følge South Park :-) Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Har hørt at rødfargen skyldes at fosteret ikke ble helt ferdig utviklet i magen så de har en liten hjerneskade. Spurte læreren min om dette idag. Og han sa det stemte, det du sa, stod vist på wikipedia og sa han Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Ikke egentlig. Jeg føler folk med briller virker smarte, men de har bare dårlig syn Det er fordi mange av de har tatt har lang utdanning slik at de har blitt nærsynte av all den lesingen. Endret 6. september 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Har aldri følt meg noe spesielt smart, har helt greit snitt (litt over 4) Min oppfatning er at røhåra folk er mer aggresive og staere enn andre. Snakker kun utifra erfaringer. De erfaringene beskriver nok meg og. Er ganske sta og blir fort sur Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tja, tror dette er veldig varierende. Har opplevd rødhårede med både høy og lav IQ. Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Spurte læreren min om dette idag. Og han sa det stemte, det du sa, stod vist på wikipedia og sa han Jasså? Så det skyldes ikke at en eller begge av foreldrene bærer på genet for rødhårethet? At rødt hår er meget utbredt i Irland og Skottland skyldes altså ikke geneteiske forhold, men at store deler av befolkningen er feilutviklet som fostre. Aner jeg Endret 6. september 2011 av 2xjohn Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vikingene var ikke barbarer. De var faktisk veldig sivilisert og genier innenfor taktikk. På tide å lære seg hva vikinger egentlig gjorde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå