Krismeko Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Solstreif Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ett uvanlig og spennende bilde fra deg Her er det, etter min mening ikke mye å sette fingeren på. Formen og uttrykket i bildet opplever jeg som harmonisk og helhetlig. Det er jo særlig lyset som treffer benkene som gir bilde liv og dybde. Men også den flotte "prtalen" er vakker og pitoresk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et nydelig bilde etter min smak Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Utrolig flott dette , spennende og perfekt iscenesatt Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Nydelig! Flott utnyttelse av lyset som faller på benken. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Artig med slike litt uvanlige bilder! Gjenskinnet i benkene gjør mye av bildet her! Litt mye mørkt rundt på begge kanter kanskje, men kanskje vanskelig å få til uten også.... God 3'er fra meg! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ett flott stemningsbilde dette;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg