eriknor Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Bever i morgensol Bildet er fjernet. Beskrivelse: Legger bildet under nivå "kritikk". Da er jeg vel sikker på at flest mulig ser på det. Kom gjerne med kritikk, men strengt talt kunne jeg ikke gjort ting særlig annerledes. Hadde rigget meg til i et kamuflasjetelt for å ta noen kanadagjess under landing, så dukket denne plutselig opp. Var ikke mer enn 8-10 meter fra meg, fikk tatt 2 bilder i forfjamselsen før den slo med halen og forsvant. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Endret 4. september 2011 av Erik Nordhagen Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Med tanke på at dette ikke var planlagt, så har du utvilsom fått det beste ut av situasjonen. Gresset, eller hva det er i forgunden kunne vi selvsagt unnvært, men skjønner at det ikke var tid til å gjøre noe med det. Ellers fungerer alt helt perfekt Lenke til kommentar
karoald Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fint lys--den er fint plasert i bildeflata. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Nydelig lys flotte farger og skarp i øyet leser beskrivelsen og synes dette er bra Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Misunner deg å komme opp i denne situasjonen! Synes dette ble bra forholdene tatt i betraktning. Ville kanskje beskjært der oppe til under det lyse punktet! Grei 4'er fra meg! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Syns dette er flott. Heldig med lyset. Fin eksponering. Skarpt på dyret. Veldig bra. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Her har du vært både dyktig og heldig. God skarphet og glimt i øyet. Ikke lett med gode bilder av denne sky skapningen, jeg synes du har lykkes bra her. Litt synd med stråene (eller hva det er) i forgrunnen.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Gresset i forgrunnen er nevnt,men du...synes nå Beveren tar all fokus her, att jeg faktisk ikke la merke til det før jeg leste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg