tho-myh Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Surfer i solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Vanligvis ville jeg tipset om den skjeve horisonten, men her passet den faktisk inn i forhold til bølgene i forgrunnen. Ellers en grei komposisjon. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Nydelig stemningsbilde, litt støy i bildet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Litt støy i bildet, og jeg ville nok rettet opp horisonten Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noe støy og en skjev horisont, men ellers et bilde med bra stemning! 3'er fra meg! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Her synes jeg helheten forstyrres mye av skjev horisont og mye støy. Det er mulig du kunne gjort noe med støyfjerning før du reduserte oppløsningen. Du har for øvrig veldig mye å gå på mht størrelsen på filen her - du kunne ha lastet bildet opp med betydelig bedre oppløsning uten at det ville blitt for stort, noe som ville gi bedre gjengivelse av detaljene som her desverre drukner litt vel mye. Lenke til kommentar
tho-myh Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Takk for tips og tilbakemeldinger til alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg