Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av Moped

alienelite

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er en gutt på 15 år som skal kjøpe meg moped, som jeg skal bruke når jeg fyller 16. Jeg skal hovedsaklig bruke den til å komme meg på skolen, til trening og venner osv...

Ønsker en pris mellom 12 og 20.000 :)

Noen forslag?

Kjøp deg en El-sykkel :)

Bruker min på vei til skolen hver dag!Før brukte jeg 40 min med t-bane og gåing, nå bruker jeg 15min med sykkeln! ;) kosta 10k :D

Endret av speedskater
Lenke til kommentar

Hei, jeg er en gutt på 15 år som skal kjøpe meg moped, som jeg skal bruke når jeg fyller 16. Jeg skal hovedsaklig bruke den til å komme meg på skolen, til trening og venner osv...

Noen forslag?

Bruker min på vei til skolen hver dag!Før brukte jeg 40 min med t-bane og gåing, nå bruker jeg 15min med sykkeln! ;) kosta 10k :D

har du bilde??

hva med denne? : yamaha tzr .

Lenke til kommentar

Noen forslag?

har du bilde??

hva med denne? : yamaha tzr .

http://www.ecoride.se/ecoride-ambassador/18-ambassador-ers.html

Er selv 16 år og vurderte å kjøpe moded (sterkt) men gikk for en el-sykkel i stedet, veldig fornøyd med den!! Anbefales på det sterkeste! Bruker kun 3-4 timer å lade batteriet, og den går 7 mil uten at du blir svett! (selv i de værste bakkene)

Endret av speedskater
Lenke til kommentar

Aprilia SX, Derbi Senda, Yamaha DT 50, eller Gilera SMT. Mopeder, som ser tøffe ut, og som faktisk ser ut som mopeder.

Mopeder som prøver å ligne noe de ikke er, er ikke tøft, etter min mening. "Oi! Det der må da være en 600 cc sykkel! Hvor fort går den?"

"45 km/t.."

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Det er mopeder, så som 16 åring, med lappen på moped, kan du kjøre disse.

Ville gått for 2006 eller 2007 modellen, grunnet alder.

Synes dog at 4800 km på en 2006 modell er veldig lite. Men den ser veldig pen ut. Men at km standen er lav er bare bra.

Ville gått for 2006 modellen av de du har linket til. 2007 modellen har veldig åpenbar trim. To potter over hverandre.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Man får ganske heftig bot, ja, og prikker på førerkortet.

Vet ikke hvor alvorlig det kan bli, men er mulig at du får utsettelse på bil-lappen også. (Er kanskje ikke så ille?)

Er derfor du bør holde deg unna 2007 modellen. Trimmen er utrolig åpenbar på den.

Synes du det er dyrt, så gå for en annen moped. TZR er dyr.

Ville gått for noe annet selv.

Lenke til kommentar

6.000,- + pluss avskiltning for å bli tatt med trim.

Jeg vil sterkt anbefale å kjøpe deg en moped som ser ut som en moped, eller en scooter. Hadde selv lyst på en slik når jeg var 15, men når du blir eldre vil du forstå hvor utrolig harry det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...