prozon` Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Pcen min slo seg brått av når jeg satt å spilte World of warcraft. Har ingen anelse om hva det kan vere. CPU viften og GPU viften snurrer ikke, kan det vere ram som er feilen? Har prøvd med 1 og 1 rambrikke uten hell. Har også fjerna støv fra alt som kan det fjernest av. Det går fortsatt an å skru på PC'en men det kommer ikke noe bilde og cpu vifte + gpu vifte går ikke rundt. Speccs: GPU: XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5 CPU: Intel Core i7 Quad Processor i7-950 Hovudkort: MSI X58 Pro-E, Socket-1366 Ram: Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 PSU: Corsair TX 650W PSU Endret 4. september 2011 av Blackstar Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Prøv å reset CMOS. Det står hvordan du gjør det i manualen til hovedkortet. Lenke til kommentar
prozon` Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Prøv å reset CMOS. Det står hvordan du gjør det i manualen til hovedkortet. Ok, skal prøve nå. Lenke til kommentar
prozon` Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Skjer akkurat det samme, system slår seg på, cpu vifta går ikke rundt og gpu viften gjør heller ikke det og jeg får ikke noe bilde på skjermen Lenke til kommentar
prozon` Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Fann ut av problemet, testet bare 24pin og 8 pin strøm til hovudkortet med en annen strømforsyning og da ble det liv igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå