Gå til innhold

Omtale av Neighbours from Hell (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skulle bare vist hvor lenge jeg har ventet på et slikt spill.

Naboen begynner å gå meg på nervene, kanskje jeg får ut litt aggresjon (kanskje jeg får noen ideer jeg kan gjøre i RL :D )

Spillet ser ulidelig kult ut. Får teste det i morgen. Se om noen butikker i byen vil la meg prøve, dog jeg tviler.

Lenke til kommentar

Hmm, ganske god artikkel, men jeg ville aldri vågd meg på mer enn en 3re som totalkarakter. Det er *kjedelig*. I min mening er faktisk dette spillet så vannvittig kjedelig at det er tragisk. Du gjør de samme triksene om at og om at uten en eneste forandring, det er samme effekt hele tiden. Som sagt ender du opp med å klikke febrilsk med alt du har overalt. Ikke særlig kjekt.

Derimot er grafikken ganske artig. Det er et pluss. Men jeg gadd ikke spille igjennom mer enn de første episodene før jeg ble så lei at jeg bare la det fra meg og leverte det tilbake til kameraten jeg lånte det av. Ganske det er noe artigere i de senere episodene jeg gikk glipp av, menjeg tviler.

NB: Har du ikke tolmodighet kan du vel nesten bare droppe spillet. For å få max score, eller iallefall litt mer enn minimum må du igjennom hver episode 2-3 ganger MINST for å observere effekten av hver strek og se hva han gjør etterpå. Så må du taime alt sammen og få det til å passe perfekt. Litt for mye arbeid for min del men..

Lenke til kommentar
Hmm, ganske god artikkel,

Takk :-)

men jeg ville aldri vågd meg på mer enn en 3re som totalkarakter. Det er *kjedelig*. I min mening er faktisk dette spillet så vannvittig kjedelig at det er tragisk. Du gjør de samme triksene om at og om at uten en eneste forandring, det er samme effekt hele tiden. Som sagt ender du opp med å klikke febrilsk med alt du har overalt. Ikke særlig kjekt.

Konseptet er nok ikke for alle. Det kan være lurt å sjekke demoen før du kjøper. I forhold til at du gjør de samme triksene om og om igjen, så er dette bare delvis riktig. Hver episode har en samling triks som er unike, og 1-3 triks som går igjen i hele sesongen (spillet har 3 sesonger). Disse triksene er der for at du skal kunne lage comboer (de kalles ikke det i spillet, men de fleste kjenner til det ordet) - se toaletteksempelet i omtalen.

Lenke til kommentar

er enig at det tok litt tid før det virkelig ble utfordrende..men totalt sett var det et vanvittig flott spill, synes jeg.

Veldig originalt. og det er stor mangel på originale spill for tiden...

storkoste meg fra begynnelse til slutt jeg :)

noe som også er flott er at det er en oppfølger på vei :)

De første levelene er allerede ferdige..

Naboen skal på ferie på et cruiseskip sammen med mora si..kan bli interessant...

Lenke til kommentar

Etter å ha testet spillet hos min lillebror må jeg si at spillet er skikkelig gøy.

Skulle endelig besøke familien, men den som ble sittende å le rått foran maskinen i 4 timer var meg.

Spillet er nok litt i dyreste laget, 300 kr for 4 timer med underholdning blir litt feil.

Håper der kommer en oppfølger som er lengre, mer triks og mer frihet.

Uansett, likte spillet jeg. Bra orginalt og noe veldig anderledes enn alt det andre som blir gitt ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...