AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Dama maser ofte om at hun vil at jeg skal massere hun. Jeg skjønner jo at dette er noe hun liker, men jeg føler ikke at jeg kan si ja hver gang, så det er bare av og til jeg gjør det. Så jeg lurer egentlig på hvor ofte jeg burde si ja til å massere hun? jeg vil jo ikke at hun skal bli for bortskjemt heller, og burde jeg kreve noe tilbake etter at jeg har massert hun? Postet av anonym: 35ec836bb0e8b8bba71b29151490affc Postet av anonym: 35ec836bb0e8b8bba71b29151490affc Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Gjør det av glede og når det passer deg , forventer du noe tilbake så er det nok større garanti for at det ikke blir noe. Si til henne at du også setter pris på en massasje. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg greygenic Skrevet 4. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2011 Dama maser ofte om at hun vil at jeg skal massere hun. Jeg skjønner jo at dette er noe hun liker, men jeg føler ikke at jeg kan si ja hver gang, så det er bare av og til jeg gjør det. Så jeg lurer egentlig på hvor ofte jeg burde si ja til å massere hun? jeg vil jo ikke at hun skal bli for bortskjemt heller, og burde jeg kreve noe tilbake etter at jeg har massert hun? Postet av anonym: 35ec836bb0e8b8bba71b29151490affc Postet av anonym: 35ec836bb0e8b8bba71b29151490affc Tuller du? Her er du altså sammen med ei jente, som faktisk har fortalt deg (eksplisitt) at hun liker å få massasje (!), og du reagerer med å hive på bremsene? Du er jo blitt gitt carte blanche til å ta og kna på kroppen hennes (!), hva er problemet? 19 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dette er en fin måte å sette pris på henne. Er det så mye å forlange å massere henne litt i ny og ne? Ønsker du å senke hennes forventninger til hva du gidder å gjøre for henne? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dama maser ofte om at hun vil at jeg skal massere hun. Jeg skjønner jo at dette er noe hun liker, men jeg føler ikke at jeg kan si ja hver gang, så det er bare av og til jeg gjør det. Så jeg lurer egentlig på hvor ofte jeg burde si ja til å massere hun? jeg vil jo ikke at hun skal bli for bortskjemt heller, og burde jeg kreve noe tilbake etter at jeg har massert hun? Postet av anonym: 35ec836bb0e8b8bba71b29151490affc Postet av anonym: 35ec836bb0e8b8bba71b29151490affc Massasje kan føre til andre ting og, hvor er hjernen din ^^,? Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Når hun spør kan du f.eks se på henne litt sexy å spør hva du får for det? det tenner henne kanskje og når noen ber om masase er det ikke bare ryggen du maserer.. Det kan komme noe mer ut av det kompiz Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tuller du? Her er du altså sammen med ei jente, som faktisk har fortalt deg (eksplisitt) at hun liker å få massasje (!), og du reagerer med å hive på bremsene? Du er jo blitt gitt carte blanche til å ta og kna på kroppen hennes (!), hva er problemet? Har du vært sammen med en jente som ber deg om å masere henne hele tiden? Det virker ikke slik. Massasje, når det blir gjort ordentlig, er en hard jobb, og det er grenser for hvor spennende det er å kna på en jente hvis du har tatt på en fra før av. Men som en annen sier oppi her, bare gi massasje når DU har lyst til å gi henne en massasje. Og er du glad i henne forekommer nok denne lysten ofte nok, uten at hun trenger å mase om det. 1 Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) [...] Har du vært sammen med en jente som ber deg om å masere henne hele tiden? [...] Det koker vel igrunn ned på hva som defineres som "ofte" og "hele tiden". Jeg tolket det ikke sånn at det var snakk om et "sykelig" behov - altså mange mange ganger i uken, og derfor tenkte jeg ikke mer over det. Men, om det selvsagt er snakk om f.eks. hver dag, da kan det vel bli litt for mye av det gode ja. Endret 6. september 2011 av greygenic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg