Chillin123 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvordan finne ut om en jente har følelser for meg, uten å spørre rett ut? Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Bump Lenke til kommentar
tore16 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Lese dagboka hennes, hacke datamaskinen og se om du finner noen hint... nei jeg vet ikke, merkleig spørsmål å spørre på en hardware siden, men lykke til Lenke til kommentar
Populært innlegg norskgoy Skrevet 5. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. september 2011 Tar hun på håret sitt når dere prater sammen? Muligheter. Er det kjønnshårene. Definitivt. 12 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Vi snakker mye sammen, oftest hver dag,vi har også samme mening om hvordan en kjærste skal være. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Vi snakker mye sammen, oftest hver dag,vi har også samme mening om hvordan en kjærste skal være. jasså? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 If you wanna know if she loves you oh, itz in the kiss! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tar du på henne Ja? Muligheter Nei? Tvilsomt Lenke til kommentar
largem Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 finn på noe ! se en morsom og romantisk film. prøv å hold rundt henne, se på henne gi henne komplimenter.fortell ho at ho er pen,vakker osv si det som faller deg inn, og se ho i øynene og si det! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ligg med venninna hennes, blir hun sur - hun har følelser for deg. 3 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 finn på noe ! se en morsom og romantisk film. prøv å hold rundt henne, se på henne gi henne komplimenter.fortell ho at ho er pen,vakker osv si det som faller deg inn, og se ho i øynene og si det! Har tenkt til å be henne hjem til meg for å se en film og spise noe god mat. Burde jeg prøve å holde hånden hennes eller noe under filmen? Lenke til kommentar
largem Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 finn på noe ! se en morsom og romantisk film. prøv å hold rundt henne, se på henne gi henne komplimenter.fortell ho at ho er pen,vakker osv si det som faller deg inn, og se ho i øynene og si det! Har tenkt til å be henne hjem til meg for å se en film og spise noe god mat. Burde jeg prøve å holde hånden hennes eller noe under filmen? Jeg ville prøvd på det! Men ikke bare grip etter hånda, hvis hendene deres er nerme hverandre for eksempel, ta hånden litt nermere hennes, hvis hun da trekker til seg hånda, kan ho være uintresert men noen ganger er jebter veldig forsiktig. Opp igjen årene har jeg merka hvertfall at når jeg har vær litt gira, har jeg tatt det rolig og prøvd meg frem forsiktig. Bare 2 uker siden datet jeg min nåværende dame da. Så på en film og snakket litt og sånn første gang jeg møtte ho den dagen. Men følte meg utrolig tiltrukket av henne og sjekket enkelt med å føre hånden min nermere hennes. Hun trakk den ikke til seg, så der var jeg heldig da. Men jeg begynnte rolig og kile/ stryke henne på hånden. Senere etter litt flørting sa det klikk og vi kysset litt. Datet noen ganger nå er det starten på et forhold. Bare husk alltid vis respekt og ikke kjør på for fullt, hvis ikke dama kaster seg over deg da:p Også lurte jeg på hvor gammel er du trådstarter? Lykke til:) Lenke til kommentar
blinc Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er du over 23år så ta det muntlig. Ikke noe sånn fjortisgreier med å "tilfeldigvis" komme borte i hånden hennes. Si rett ut at du liker henne og er interessert. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 (endret) finn på noe ! se en morsom og romantisk film. prøv å hold rundt henne, se på henne gi henne komplimenter.fortell ho at ho er pen,vakker osv si det som faller deg inn, og se ho i øynene og si det! Har tenkt til å be henne hjem til meg for å se en film og spise noe god mat. Burde jeg prøve å holde hånden hennes eller noe under filmen? Jeg ville prøvd på det! Men ikke bare grip etter hånda, hvis hendene deres er nerme hverandre for eksempel, ta hånden litt nermere hennes, hvis hun da trekker til seg hånda, kan ho være uintresert men noen ganger er jebter veldig forsiktig. Opp igjen årene har jeg merka hvertfall at når jeg har vær litt gira, har jeg tatt det rolig og prøvd meg frem forsiktig. Bare 2 uker siden datet jeg min nåværende dame da. Så på en film og snakket litt og sånn første gang jeg møtte ho den dagen. Men følte meg utrolig tiltrukket av henne og sjekket enkelt med å føre hånden min nermere hennes. Hun trakk den ikke til seg, så der var jeg heldig da. Men jeg begynnte rolig og kile/ stryke henne på hånden. Senere etter litt flørting sa det klikk og vi kysset litt. Datet noen ganger nå er det starten på et forhold. Bare husk alltid vis respekt og ikke kjør på for fullt, hvis ikke dama kaster seg over deg da:p Også lurte jeg på hvor gammel er du trådstarter? Lykke til:) Er 16, men er en ganske voksen å rolig person. Så er ikke den typen som bare kjører på for full guffe! Endret 8. september 2011 av Chillin123 Lenke til kommentar
largem Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ja, men prøv no lignende jeg sa, men gjør det på din måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå