medlem-208700 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg lurer på hvor farlig det er å ta seg en sigar en sjelden gang (1 gang i måneden). Jeg værken røyker eller snuser til vanelig. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hva mener du med farlig? Usunndt? Ja, selvfølgelig. All bruk av tobakk er skadelig. Men hvor stor skade en sigar i måneden er, kan jo diskuteres. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ingen fare overhodet vil jeg påstå. Hvis du har røyka før og du vet du ikke er allergisk eller noe slikt så er det minimal skade å pådra seg ved å røke en gang i måneden. Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Så en sjelden sigar øker ikke sjangsen forr kreft lungeskader eller noe? Lenke til kommentar
czr Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 En sigar i måneden tror jeg ikke påvirker deg i veldig stor grad. Men jeg vil faktisk anta at den reduserer sjansen for å pådra seg en seksuelt overførbar sykdom, om du skjønner Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg skjønte den ikke jeg.... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 For å si det sånn så tiltrekker du ikke akkurat damer med lukta av sigar :!: Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Jeg lurer på hvor farlig det er å ta seg en sigar en sjelden gang (1 gang i måneden). Jeg værken røyker eller snuser til vanelig. Vanligvis så skal man jo ikke inhalere sigarøyk, selvom det hender at jeg gjør det en gang i blandt. Jeg røyker ca to ganger i mnd.. Tror ikke man tar noe særlig skade av dette om det ikke overdrives. Alt med måte. Forøvrig er det oftest munnkreft som man pådrar seg om man røyker mye sigar, samme som med snus... Edit (Dessuten er det mange damer som liker lukten av en god sigar) (For det lukter ikke vondt). Endret 21. desember 2011 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg hadde det hyggelig i går med en Cohiba Siglo II, synes det var en av de bedre Sigarer jeg har röykt, fikk de til et greit tilbud på Taxfree i tubospakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå