Kjetil Øyen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ved sjøen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Hdr.. 5 eksp. Fra i sommer, regntunge skyer har jo preget sommeren. Takk for komm. på forrige bilde Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Veldig vakkert bilde, stemningfullt med naturlige, gode farger, fin speiling, fine skyer og skarpt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et godt HDR bilde, hvor du har klart å unngå fristelsen til å dra for hardt i spakene. Liker kompet, lyset og stemningen i bildet. Skal jeg absolutt pirke på noe, så tror jeg at jeg ville klonet vekk den lille fliken av land nederst til venstre Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Veldig bra dette her er det ikke dratt for mye i spakene som nevnt tidligere. Skal jeg pirke så syntes jeg det er nærmere S/H . Det er ikke det at det drar ned bildet noe ned men det kan virke litt dystrere enn det i virkeligheten var.. Lenke til kommentar
Evgeny W Kunnikoff Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Meget bra bilde med fint lys. Fin bruk av hdr uten unaturlige farger. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Flott bilde med god stemning - likte fargene veldig godt. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Flott. Kunne gå rett inn i reklameboka for Norge. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et bra HDR-bilde spør du meg! (ikke så mange å se som er såpasss "avdempet")... God balanse mellom sjø/land/himmel! Flott speiling. Bra skaprhet. Kunne kanskje tenkt meg det en ørliten tanke lysere, men det blir vel sånn smak og behag.... ! God 4'er fra meg! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Knallbra HDR fra deg igjen Kjetil. Du mestrer denne bildeformen til fingerspissene. Flott komp,dybde og fine kontraster. Et lite klipp nede, da stenene i venstre hjørne forstyrrer litt... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Synes du her har fått frem en god stemning,om den er dyster,så er det slik ved slikt vær..meget bra;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg