Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Dette er bildekritkk, ikke noe SHOW OFF. Her skal man få positiv og negativ kritikk på det fototekniske slik som komposisjon, farger, eksponering. Skal du bare vise frem så har vi denne tråden for det : Akambrukerenes bilder - September 2011 Forøvrig er bildet greit, ser veldig over redigert ut i farger og glorier rundt objekter i bildet. Her burde du heller hente ut litt i fra de mørke paritene i bildet. Komposisjonen er jeg noe usikkker på da denne låven er kuttet av, og det kommer inn et lite skur/hus nede til venstre. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Grunen er at denne bilderekritikk delen har sklidd ut litt med mye "show off" mener jeg. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) . Endret 11. oktober 2016 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Grunen er at denne bilderekritikk delen har sklidd ut litt med mye "show off" mener jeg. Det er lenge sidne det skjedde ... Nå er det digit.no som er tiltenkt rollen bildekritikk ... Månedens bildetråd er fin for show off Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå