Tokke Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Morning Ice Bildet er fjernet. Beskrivelse: Kombination af flere billeder med is og solopgang Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Flott dette Steen, men jeg tror dette bildet fortjener et større format, slik at detaljene kan studeres Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Utrolig flott Steen, føler for et kutt i bunn tettere på den nederste steinen. Bare småpirk, det ødelegger ikke opplevelsen av bildet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et malerisk og tilnærmet grafisk uttrykk - og det er noe jeg har sans for Fulendte og harmonisk i farger og lys En liten halo helt ute i horisonten trekker ned litt, men ellers helt topp Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Suverent lys og farve. Kunne ønske meg litt mer panorama format da det for meg virket litt trangt.. Smak og behag selvfølgelig. Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Nydelig og malerisk. Flotte pastellfarver og fin dybde i kompen. Har ikke så mye kristisk å komme med. Du har din egen stil og den kan man like eller ikke. Jeg liker:) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Spesielt bilde med spesiell fargetone! Blir litt sånn midt på treet dette for meg.... ! God 3'er fra meg! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Tak for tilbagemeldinger - i mine egne øjne blev denne version lidt for "grafisk" - men er tilfreds med lyssætningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg