Morten Ellingsen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Blikkstille vann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Velbalansert når det gjelder komp og skarphet, ser du har fått med en flue på bladet også. Mulig du skulle hatt litt mer kontrast, men det er vel en smakssak. Flott utført Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Stili og litt spesielt bilde-at stilken ligger under vannet er fint Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Artig å se noe annet en fugler og insekter fra deg Et enkelt og minimalistisk uttrykk som fungerer bra fordi kompet sitter som et skudd Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et rolig bilde som er balsam for skjelen. Bra komp og fint med speiling av himmelen i vannet. (hvor finner du stille vann idag). Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Likte dette enkle fine motivet - dust og fint. Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Velkomponert og rent. Fint med stilkene som bidrar til en dybde. Morsomt med "myggen" som sitter på bladet. Litt mer kontrast kanskje. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Her er det ikke så lett å gi en kritikk til dette bildet, men jeg synes dette ble meget bra. Det jeg liker spesielt godt er at man får liksom en god følelse av at bladet ligger høyt over vannet. Komposisjonen er også meget bra. I det hele så liker jeg dette bildet veldig bra. En sterk 4-er fra meg her. RAK-foto Endret 5. september 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Enkelt og fint - et bilde som gir ro. Liker effekten av himmelen som speilinger seg - det blir nesten som å betrakte himmel og hav på en gang..., får nesten en slags meditativ opplevelse av tidløshet ved å betrakte det. Ellers ville jeg nok likt litt mer kontrast i bildet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bra komp, med et bokstavelig talt "flytende" blad! God skarphet. Pluss for flua! Ikke all verdens spennende kanskje, men smak og behag..... , uansett et godt fotografisk håndtverk igjen fra deg ! Grei 4'er fra meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg