Gå til innhold

Hvordan å legge på seg?

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei, jeg er en gutt på 16 år. Jeg har begynt på Boksing, men jeg har et problem: Jeg er utrolig tynn! Jeg har vært tynn hele mitt liv, og det jeg lutre på er hvordan å få fett på kroppen.. Som sagt så begynte jeg nettopp på trening (for to uker siden for å være presis) men så er det slik at jeg vil bygge muskler og det hjelper ikke å være så tynn..

Her er noe jeg vill vite:

Hvor mye bør jeg spise pr dag?

Hvor ofte bør jeg spise?

Hvordan å venne seg til å spise mye?

Hvordan bør jeg gå frem med det?

Takk! :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Du spiser så mye som mulig hele tiden. Når du skal legge på deg gjelder det bare å spise MYE. Matvarer som er greit å spise mtp pris når su skal legge på deg er f. eks helmelk og havregryn.

Enkelt og greit bør du spise så mye som mulig hver dag; så mye du klarer å proppe i deg uten å spy. Hvor ofte du spiser har ikke så mye å si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Når jeg mente "få fett på kroppen" mente jeg ikke å ta mye av ting som gir meg for mye fett, men heller å gjøre det på en sunn måte. Jeg har ikke noe intensjon av å legge på meg så mye at jeg ikke kan få det av etterpå. Jeg vil bare ha litt slik at jeg kan bygge musklene istedenfor å ødelegge dem.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvor mye du må spise? idk, kommer ann på hvor mye fett du er villig til å legge på deg, men i hvertfall 3-4000kcal om dagen. Hvor ofte du bør spise? Har ikke så mye å si, men personlig synes jeg det er lettere å spre maten utover dagen, i stedet for å spise 3 store måltider. Hvordan venne seg til å spise mye? Suck it up, bitch.

+ drikk mye melk, spis peanuttsmør og olivenolje for enkle kalorier. Gjerne samtidig. Melk, 2 bananer, 2 spiseskjeer peanuttsmør, litt olivenolje og proteinpulver, og mix det til en shake. Ez pez, 1,5-2k kcal bare der.

Endret av bögfisk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...