Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Hei, jeg er en gutt på 16 år. Jeg har begynt på Boksing, men jeg har et problem: Jeg er utrolig tynn! Jeg har vært tynn hele mitt liv, og det jeg lutre på er hvordan å få fett på kroppen.. Som sagt så begynte jeg nettopp på trening (for to uker siden for å være presis) men så er det slik at jeg vil bygge muskler og det hjelper ikke å være så tynn.. Her er noe jeg vill vite: Hvor mye bør jeg spise pr dag? Hvor ofte bør jeg spise? Hvordan å venne seg til å spise mye? Hvordan bør jeg gå frem med det? Takk! Endret 4. september 2011 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Bump.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Du spiser så mye som mulig hele tiden. Når du skal legge på deg gjelder det bare å spise MYE. Matvarer som er greit å spise mtp pris når su skal legge på deg er f. eks helmelk og havregryn. Enkelt og greit bør du spise så mye som mulig hver dag; så mye du klarer å proppe i deg uten å spy. Hvor ofte du spiser har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nå er det ingen fordeler ved å øke kroppsvekten med fett. Et lite kcaloverskudd sammen med vekter så snakker vi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Okey, takk for tipsene! Skal prøve å begynne å spise mye. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Spis MYE, ta 1-3 sp olivenolje hver gang du spiser, drikk 3-4 l h melk om dagen og ta 1-3 gainere om dagen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hørtes ut som et MASSIVT overskudd du kjører på der. Hva er vitsen med et så stort overskudd at du ender opp med tresifret fettprosent? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Dette er ikke noe jeg gjør nå. Gjorde det litt før. Funket som helvette Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ja men det er jo et kortsiktig løsning. Fett er fett, når du etterhvert går opp i muskelmasse vil du sannsynligvis ønske å senke fettprosenten igjen. Unødvendig kostnad å rase oppover i vekt gjennom fettøkning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Når jeg mente "få fett på kroppen" mente jeg ikke å ta mye av ting som gir meg for mye fett, men heller å gjøre det på en sunn måte. Jeg har ikke noe intensjon av å legge på meg så mye at jeg ikke kan få det av etterpå. Jeg vil bare ha litt slik at jeg kan bygge musklene istedenfor å ødelegge dem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Eg vil heller anbefala eit jamnt overskot på 500kc enn å trykke i seg fett over ein kort periode og gå fort opp i vekt. Då vil du berre legge på deg fett, ikkje musklar. Står mykje nyttig her: http://myrevolution.no/s/health-fitness-concept-kosthold/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 bump Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 bump Kva er problemstillingen? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kanskje han bumpa ned i vekt, da må man øke kcal 200kcal pr dag. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Hvor mye du må spise? idk, kommer ann på hvor mye fett du er villig til å legge på deg, men i hvertfall 3-4000kcal om dagen. Hvor ofte du bør spise? Har ikke så mye å si, men personlig synes jeg det er lettere å spre maten utover dagen, i stedet for å spise 3 store måltider. Hvordan venne seg til å spise mye? Suck it up, bitch. + drikk mye melk, spis peanuttsmør og olivenolje for enkle kalorier. Gjerne samtidig. Melk, 2 bananer, 2 spiseskjeer peanuttsmør, litt olivenolje og proteinpulver, og mix det til en shake. Ez pez, 1,5-2k kcal bare der. Endret 24. oktober 2011 av bögfisk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå