karoald Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Moldefjorden i dag Bildet er fjernet. Beskrivelse: Samansett av 5 stk. bilder--ein praktfull natur Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 selve jobben med sammensettingen av bilder synest jeg du har kommet godt ut av.Det er litt flatt og kjedelig lys her, og det synest jeg bildet bærer preg av. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Enig litt flatt og kjedeleg--men her var det "jobben"eg var ute etter å få tilbakem.på -så takker. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Flott utført sammensetting av bildene. Litt av en fjellrekke, men du kunne vært litt heldigere med lyset, og så blir det noe midtstilt. Tror jeg ville kuttet litt av vannet i forgrunn. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Takker Malvin Åasum--eg øver meg -synest det er så mykje fin natur at det må fangest--det var nok lysere tidligere på dagen-det kom regn i møte med fergen mot vestnes. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Er litt enig i det med lyset, men det blir likevel storslagent når man tar det opp i full størrelse. Keep on Lenke til kommentar
karoald Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Tusen takk Erik det var kjekt å høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg