Gå til innhold

Hvor i all verden får man kjøpt pc skruer / jumpere?

Anbefalte innlegg

Har lett overlat, hvor i all verden får man kjøpt pc skruer (HDD/CDROM/FDD) og Kvalitets jumpere (som er lette å ta ut, helst de med grønn plastikk rundt som man lett får grep på (de som følger med plextor cdrom).

Finnes det noen butikker i oslo eller noen rundt i området som løst selger disse eller i pakker? Har sjekka clas, biltema, elkjøp +++.

Noen webshops eventuelt?

Trenger ca 30 hver, thumbscrews av rå kvalitet hadde også passa utmerket :p

Thanks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lett overlat, hvor i all verden får man kjøpt pc skruer (HDD/CDROM/FDD) og Kvalitets jumpere (som er lette å ta ut, helst de med grønn plastikk rundt som man lett får grep på (de som følger med plextor cdrom).

Finnes det noen butikker i oslo eller noen rundt i området som løst selger disse eller i pakker? Har sjekka clas, biltema, elkjøp +++.

Noen webshops eventuelt?

Thanks

Jeg har da selv sett pakker med diverse PC skruer på Clas Ohlson (i Sandvika), men tviler på at det var thumbscrews med. Om det er høy kvalitet på disse har jeg ingen formening om.

Lenke til kommentar

Mhm, så dem igår faktisk :smile:

Men jeg lurte egentlig på om det var en wehsop (utenlandsk eller innenlands, regner ikke med at det blir tolla p.g.a. skruer på under 100,-)

Om det er noen bra webshops i (ut)landet som kanskje selger et fint sortiment av jumpere (forskjellig typer, og bra), thumbscrews, hdd / fdd / cdrom skruer osv., haddet det vært fint - da hadde jeg sluppet porto fra 20 forskjellig sjapper...

Takk for svara

SineTwo

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Noen webshops eventuelt?

Thanks

Se her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=305545 virker som det innholder alt du trenger

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...