SineTwo Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Har lett overlat, hvor i all verden får man kjøpt pc skruer (HDD/CDROM/FDD) og Kvalitets jumpere (som er lette å ta ut, helst de med grønn plastikk rundt som man lett får grep på (de som følger med plextor cdrom). Finnes det noen butikker i oslo eller noen rundt i området som løst selger disse eller i pakker? Har sjekka clas, biltema, elkjøp +++. Noen webshops eventuelt? Trenger ca 30 hver, thumbscrews av rå kvalitet hadde også passa utmerket Thanks Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Thumbscrews fåes vel kjøpt på microplex, gjør det ikke? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Har lett overlat, hvor i all verden får man kjøpt pc skruer (HDD/CDROM/FDD) og Kvalitets jumpere (som er lette å ta ut, helst de med grønn plastikk rundt som man lett får grep på (de som følger med plextor cdrom). Finnes det noen butikker i oslo eller noen rundt i området som løst selger disse eller i pakker? Har sjekka clas, biltema, elkjøp +++. Noen webshops eventuelt? Trenger ca 30 hver, thumbscrews av rå kvalitet hadde også passa utmerket Thanks Jeg har da selv sett pakker med diverse PC skruer på Clas Ohlson (i Sandvika), men tviler på at det var thumbscrews med. Om det er høy kvalitet på disse har jeg ingen formening om. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Clas Ohlson har pakker med pcskruer. Kvaliteten er vel helt grei, men thumbscrews er det ikke. Skal du ha det kan du vel kjøpe det på microplex eller tilsvarende butikker. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Mhm, så dem igår faktisk :smile: Men jeg lurte egentlig på om det var en wehsop (utenlandsk eller innenlands, regner ikke med at det blir tolla p.g.a. skruer på under 100,-) Om det er noen bra webshops i (ut)landet som kanskje selger et fint sortiment av jumpere (forskjellig typer, og bra), thumbscrews, hdd / fdd / cdrom skruer osv., haddet det vært fint - da hadde jeg sluppet porto fra 20 forskjellig sjapper... Takk for svara SineTwo Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har lett overlat, hvor i all verden får man kjøpt pc skruer (HDD/CDROM/FDD) og Kvalitets jumpere (som er lette å ta ut, helst de med grønn plastikk rundt som man lett får grep på (de som følger med plextor cdrom). Finnes det noen butikker i oslo eller noen rundt i området som løst selger disse eller i pakker? Har sjekka clas, biltema, elkjøp +++. Noen webshops eventuelt? Trenger ca 30 hver, thumbscrews av rå kvalitet hadde også passa utmerket Thanks Se her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=305545 virker som det innholder alt du trenger Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Her har de et gigantisk sett med 72 skruer. Kvaliteten er jeg usikker på men har bestilt et sett selv. Du må regne med ca. 2 uker frakttid. Har bestilt masse derfra før. Link: http://dealextreme.com/details.dx/sku.16176 P.S alt du bestiller på denne siden uansett pris blir sendt som en gave slik at du slipper toll. Dette er digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå