Nilsen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Lian Lis nyeste har plass til veldig mye. Lanserer nytt kjempekabinett Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 skal ledningene ligge bak harddiskene? varmt.. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Synes dette var veldig stilig og jeg håper det kommer en test etter hvert. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Geniale løsninger, kanskje på tide med et nytt LianLi-kabinett på meg da.. Fredrig: Hvilket atomkraftverk er det som er inni kabinettet ditt om du er redd for at ledningene skal bli for varme? Tror nok aluminiumen på alle kanter av diskene kjøler det ned ganske bra. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Blir vel liggende i søylen i midten, Fredrik. Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 om det hadde vært hotswap på den hdd "døren" er jeg solgt! 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Å ha harddiskene der hvor Lian Li har plassert dem, ser litt utilgjenglig for å komme inn i maskinen ved senere anledning. Da liker jeg bedre løsningen som Silverstone har i spill PC kabinettet mitt, Fortress 3. Hvor de er montert bak hovedkort platen. Dermed har jeg full tilgang til alle komponenter når som helst. Selvfølgelig er det ikke plass til hull under CPU sokkelen, men det kunne sikkert blitt løst det også. Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 skal ledningene ligge bak harddiskene? varmt.. hddene er foran skjermkortet Lenke til kommentar
Mheetu Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Strømforsyning oppe...? O.O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg synes, særlig på de store boksene, Lian Li's kun-aluminium politikk blir for skranglete. Tror ikke dette blir noe unntak i så tilfelle dersom også dette mangler stålramme. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Liker ikke at Lian Li ikke lakkerer insiden sort, ellers er det de desidert fineste kabinettene. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Uten en stor klump med harddisker i front av kabinettet får de to 140 mm brede viftene i front fri sikt inn til resten av maskinen. Det er disse som dominerer fronten, sammen med to 5,25"-brønner. Dette kan bli interessant om det har noen virking i en fremtidig test. Lenke til kommentar
audible Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Virker som en absolutt god løsning, problemet kan bli dette med skjermkort som tidligere kommentert. Antakelig er dette en mye bedre løsning enn dagens opplegg. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Woooooooow! Lukter nytt hjemmeserverkabinett av dette Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Bare ett par ting jeg vil gnåle litt på: 1. Lakker innsiden av kabinettet, ser halvgjort ut 2. Bedre gjennomføringsmuligheter for kabler etc i HK-platen 3. Er det mulig å senket psuen ned til bunnen. Ellers ser det ut som god knall, mye det samme som de allerede har. Rebrandet, litt modifikasjon og pump ut gammel skjit som ny. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Gjennomført aluminium slik Lian-Li gjør det medfører at hele kabinettet blir en radiator. Veldig effektiv måte å holde ambient temperatur nede slik at viftestøy kan holdes på et minimum. Har også stor tro på å fjerne harddiskene fra luftinntaket foran. Kan bli noe å vurdere for neste backup server/reserve arbeidsstasjon dette. Når det gjelder hoved PC har jeg allerede bestemt meg for å gå ned til mATX format. Lenke til kommentar
skrim Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Slik burde de fleste kabinetter være utstyrt med usb++ div nær toppenn er så mye bedree når kabinette står på gulvet. snasent med god avkjøling være seg de store HD eller små. Da er det bare og vente slik at jeg kann bytte ut det gamle sand,v,3 fra samme produsent Lenke til kommentar
Arrtoo87 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Liker ikke at Lian Li ikke lakkerer insiden sort, ellers er det de desidert fineste kabinettene. Bare ett par ting jeg vil gnåle litt på: 1. Lakker innsiden av kabinettet, ser halvgjort ut 2. Bedre gjennomføringsmuligheter for kabler etc i HK-platen 3. Er det mulig å senket psuen ned til bunnen. Ellers ser det ut som god knall, mye det samme som de allerede har. Rebrandet, litt modifikasjon og pump ut gammel skjit som ny. Jeg tror ikke de lakkerer noe av innsiden på kabinettet. Jeg vil tro at det er støydempingsmatter som ser ut at "noe" av innsiden er lakkert. har hvertfall vært slik på tidligere kabinetter. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 "Kjempekabinett" ? Hvor er dette kjempe? Ellers så så det ganske likt ut som alt annet fra Lian-Li. Men kuult at de tenker anderledes. Tiltman: Skranglete? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Tiltman: Skranglete? Øhm... ja. De store Lian Li kabinettene gir etter, dvs. de er ikke stive nok. Dersom du dytter det på toppen vil du se at det gir etter (et par-tre mm) før det skyves bortover gulvet. Det fører til at skruer etc etterhvert løsner (eller at ting inni går i stykker). Lian Li burde hatt stålramme på de store kabinettene sine og heller godtatt litt mer i vekt (ihvertfall på noen modeller). Mini og Midi er så små at problemet ikke blir like stort på disse (her er det nesten fraværende). Det er dessuten veldig lett å ta i for hardt når du skrur i aluminiums ramma (dra istykker gjenger etc). Så jeg kjøper f.eks. Cooler Master til Max/full tower og benytter kun Lian Li til Midi/HTPC og Mini. Jeg synes forøvrig at Lian Li boksene stort sett er veldig pene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå