Twinflower Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg er på leting etter en eller annen form for program som kan skrive lyrics til musikkfilene mine (hovedsakelig mp3 og aac). Når jeg googler etter dette så havner jeg i en shitstorm av shareware og mange websider det lukter muggent av. Jeg finner heller ingen program som har enstemmig reviews fra brukere som faktisk er fornøyde. Er det noen som har erfaringer fra et program av denne sorten? En plugin jeg bruker til winamp (lyricsplugin.com), har en veldig godt vedlikeholdt og korrekt database, men den skriver ikke til filene. Den viser kun en webside. Ideelt sett hadde drømmeprogrammet hentet primært fra denne databasen, og evt previewet teksten før man lagret den til filen. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvis du bruker foobar2000, så er det en plugin som heter Lyrics Show Panel som kan gjøre alt det du trenger. Både lagre tekstene, hente de automatisk og skrive de inn i selve filen (må slås på i options). Av og til, så finnes det også .lrc-filer som spilles av samtidig med musikken. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Kult. Jeg har akkurat funnet en plugin til Mediamonkey også. den het lyricator og gjør en god jobb til nå. takk for alternativet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå