pavllion Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Hei, jeg skal kjøpe ny printer, men vet ikke hva jeg skal kjøpe... skrivere som kan kopiere, skanne, skrive ut gode bilder,Tekst, Jeg vil ha en skriver som kan skrive på cd'er... har dere noen forslag? Takk skal dere ha Endret 6. september 2011 av pavllion Lenke til kommentar
reor Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Hei, jeg skal kjøpe ny printer, men vet ikke hva jeg skal kjøpe... skrivere som kan kopiere, skanne, skrive ut gode bilder,Tekst, Jeg vil ha en skriver som kan skrive på cd'er... har dere noen forslag? Takk skal dere ha Jeg kjøpte to canon pixma 128 i forige uke. Pris Lefdal kr. 195,-. pr stk. Vet foresten ikke om denne printeren kan skrive på cd, men min andre pixma kan det. Endret 4. september 2011 av reor Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Du kjøpte nok canon mp280. Gode fotoskrivere er mg5250 og px720. Begge koster rundt 1400,-. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 En eller annen Canon MPxxx pixma etter lommeboken din. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Veldig merkelig, jeg har fått til canon pixma 4200 igår kveld. Nå funker den helt perfekt. Den har jo ikke Wireless, er det mulig å få kjøpt seg en usb wireless til skriveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå