Torbjørn Jentoftsen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 En perle fra Øksnes i Vesterålen...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 motivet er flott, men jeg ville nok flyttet meg mot venstre for å unngå midtstilling av steinen.. litt flatt lys denne dagen. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Vakkert landskap, men litt midtstilt. Kunne dreid kameraet mot venstre for å få steinen og huset litt mer ut til siden, men du ville kanskje ha med den fine toppen oppe til høyre? Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Dette var flott Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Her får jeg bare henge meg på det som allerede er skrevet. Sentreringen av steinen i forgrunden gjør bilde statisk. Men eksponeringen, fargene og lyset skaper en flott helhet Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et fantastisk flott motiv med bra lys og farver. Enig med dette med midtstillingen av steinen men det er vanskelig dette her med både stein og hus. Hvilken vei du skulle ha gått her er litt vanskelig for meg å si da jeg ikke kjenner omgivelsene. Mulig tatt litt til høyre da det ser litt mer 'luftig' ut til venstre i bildet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et nydelig landskapsbilde!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg