Astrid E. Saltveit Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Bitteliten tiger i sitt rike Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 En flott kattepus blant fargerike blomster. Skarpt. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 fin pus, jeg opplever selve pusen som litt mørk på min skjerm.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Et fint pus bilde ;-) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Veldig konsentrert utrykk på pus. Eksponeringen sitter godt, kompet likeså. Litt mørk i hodepartiet, ellers et fint bilde av katten slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Blomsten framhever katten på en god måte! Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Flott og nært av pusen tatt fra en god kameravinkel. Den trår varsomt og forsiktig på skikkelig kattevis. Likte settingen og synes du har fanget den typiske katteadferden på en utmerket måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg