NeEeO Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hei, får man penger av staten vis man skal reise til en vgs langt unna der du bor..til transport.. går i 10.klasse, Noreply Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Tror dette er regelen: Hvis stedet som er registrert som bostedsadressen (der du bor mesteparten av året regner jeg med) din ligger mer enn 4000m/4km i LUFTLINJE fra skolen, så har du rett til gratis transport til/fra skolen. Dette som oftest ved hjelp av normal kollektivtrafikk. Meeen, kan være at jeg husker feil. Endret 4. september 2011 av Error Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Trodde det var 6km jeg? Du får nok kun dekket billigste reisemåte. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 gjør som jeg gjør-- sniik. vekterne har ikke lov å holde deg. du bare sier du må gå og hvis noen tar i deg har du rett på selforsvar. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 4 km, ungdomskuuule 6 km, vgs 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) 4 km, ungdomskuuule 6 km, vgs Mannn, nærmeste vgs(gode) er 5.8 km..betyr det at jeg ikke får gratis transport allikevel? (til fots) Med bil er det 9.8km , har tenkt å dra med t-bane. Endret 4. september 2011 av Noreply 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) VGS er 6 km. Ikke 5.8. – Luftlinje. Endret 4. september 2011 av Sk!ppy Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 hvordan sjekker jeg luftlinje? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 gjør som jeg gjør-- sniik. vekterne har ikke lov å holde deg. du bare sier du må gå og hvis noen tar i deg har du rett på selforsvar. Ja for den kommer du jo veldig langt med. (Ikke prøv:)) Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 MMulig a gjøre det via Internett? Jg googla litt, mn fant ikke serlig mye Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har du prøvd å google etter internettkart? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Vel, prøvde maps google istad.. det var sånn jg fant ut distansen mellom hjemmet og skolen, mn vet ikke om det går med luftlinje. Litt vanskelig r pa mobil Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skolen sjekker det for deg når det eventuelt skulle skje. Du burde jo ikke endre førsteønsket ditt fordi du får gratis busskort. Betaler ikke foreldrene dine?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå