Zlatan92 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hallo! Jeg har nettopp formatert min bærbare PC og ser nå at jeg ikke lenger har en (C:) og en (D:) - harddiskstasjon på "Min datamaskin". Har hørt at det er et program som kan gjøre det. Noen som har det programmet? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Innebygget i windows7: Kontrollpanel->System and security->administrative tools->Computer management->storage->Disk management. Her skal du kunne dele opp harddiskene som du ønsker. Alternativt: GPARTED (bygger på linux) eller Partition Magic 4 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Alternativt Widndows-Høgreklikk min datamaskin-Behandle-Diskbehandling Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Tusen takk, r2d... Og du med den fantastiske humoren din, DU FÅR IKKE TOMMEL! En liten ting til: Nå har jeg delt den i to, men ser at det også er oppført en stasjon kalt System der også. Er denne viktig eller kan den slettes? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Tusen takk, r2d... Og du med den fantastiske humoren din, DU FÅR IKKE TOMMEL! En liten ting til: Nå har jeg delt den i to, men ser at det også er oppført en stasjon kalt System der også. Er denne viktig eller kan den slettes? Du får vel ikke gjort så mye med den System-partisjonen, bare la den være. Det fins triks for å fjerne den under installasjon av Windows 7, men usikker på om det er mulig etterpå... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Humor kan de ta i humorkategorien. Ein del innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå