Whist1er Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Sterilisering er omtrent like effektivt som kondomer som behandling av overgripere. 1 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Han vekket meg om natten ved å hviske navnet mitt i en halvtimes tid av gangen for å mase. Etter uker med mas, følte jeg ikke at jeg hadde noe valg Lå dere på samme rom i etasjeseng? Hvordan kunne han vekke deg midt på natten hvis han ikke hadde bruk av armer og bein? Lenke til kommentar
LilleLin Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Lå dere på samme rom i etasjeseng? Hvordan kunne han vekke deg midt på natten hvis han ikke hadde bruk av armer og bein? Han hadde et kombinert soverom og stue på ca 30 kvm. og vi sov på hver vår side av rommet. Foreldrene hadde rom i samme etasje, men han var en mann ingen tenkte slikt om, han var dessuten handicapet, hvilken fare skulle han utgjøre??..... Jeg har fortalt at han var en kamerat av mine foreldre og han var som en onkel for meg. Han bearbeidet meg over tid, det var ikke slik at han et par dager etter at vi ble kjent, begynte å mase og mene at jeg skyldte ham dette.. Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal hetses for at en voksen mann har misbrukt min tillit?? Det stilles spørsmål ved måten ting har blir gjort på, som om jeg var dum. Jeg var IKKE et dumt barn, jeg bare stolte på ham som voksen. Han var mer omsorgsperson for meg enn mine egne foreldre, jeg var et "skadet" barn og at noen viste omsorg for meg, betydde mye. Jeg var et lett bytte!! HELE POENGET her er at jeg VAR ET BARN og en voksen har gjort ting han ikke skulle.. Det finnes da mennesker med funksjonsfriske armer og ben som gjør slike ting UTEN å fysisk ta i barna. Det fins flere måter å misbruke et barn på og hvis man skaffer seg litt kunnskap og man har evnen til å se ting fra en annen vinkel av og til enn utifra egne erfaringer i livet, vil man finne ut at FORBAUSENDE mange barn opplever overtramp fra voksne. 2 Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Så du har blitt tvunget til seksuell omgang med en som ikke kan røre armer og bein? Hvordan klarte han det? Kult ledere klarer fint å lure med seg voksene folk uten å bruke vold. Om han har ne som helst likheter med Jim Jones eller noen av disse personene så skal det ikke så mye til for at han skal få til slikt. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Sterilisering er omtrent like effektivt som kondomer som behandling av overgripere. + at tvang er ikke veien og gå 1 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Mamma hadde en venninne han også hadde mast på, som jobbet som personlig assistent, så mamma sa til meg at hvis han maste på meg, måtte jeg ikke la meg lure. Lot moren din han å være i samme rom som deg vitende om at han var slik. Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Mamma hadde en venninne han også hadde mast på, som jobbet som personlig assistent, så mamma sa til meg at hvis han maste på meg, måtte jeg ikke la meg lure. Lot moren din han å være i samme rom som deg vitende om at han var slik. Eller har jeg misforstått? Vill tru den personlige assistenten var voksen. Ganske stor forskjell på å prøve seg på voksene og på barn. Lenke til kommentar
LilleLin Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Mamma hadde en venninne han også hadde mast på, som jobbet som personlig assistent, så mamma sa til meg at hvis han maste på meg, måtte jeg ikke la meg lure. Lot moren din han å være i samme rom som deg vitende om at han var slik. Eller har jeg misforstått? Mamma visste ikke at han var slik. Hun kunne ikke tro at han var så ekkel. Venninna, som var assistent, var voksen og selv om noen ber en voksen om noe, tror man ikke automatisk at de gjør det samme med et barn.. Hun spurte meg om jeg hadde opplevd noe ubehagelig (uten å egentlig si direkte hva det gjaldt) og jeg svarte nei og at hun var gal som i det hele tatt kunne tenke sånn om ham....(!!) (Jeg var redd for konsekvensene hvis jeg sa sannheten. Faren min hadde nok drept mannen med bare hendene..) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 25 år når fengsel inntil 21 år kan idømmes.» Betyr det at man kan drepe flere personer, og innrømme det etter 25 år (med tekniske bevis), og ikke bli dømt for det? Hvorfor har man egentlig foreldelsesfrist? Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 LilleLin = Scare troll :!: Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 25 år når fengsel inntil 21 år kan idømmes.» Betyr det at man kan drepe flere personer, og innrømme det etter 25 år (med tekniske bevis), og ikke bli dømt for det? Hvorfor har man egentlig foreldelsesfrist? Det stemmer. Nå har ikke jeg inngående kjennskap til hensynene bak foreldelsesreglene. Likevel kan en jo forstå at det ikke kan være slik at folk kan komme med eldgamle krav av ulike slag, da tenker jeg først og fremst på pengekrav. Når det gjelder forbrytelser kan vel noen av de samme hensyn gjøre seg gjeldende. Hvis ikke fornærmede fremmer anmelder saken vil det over tid kanskje være det beste at saken bare ligger død. Fornærmede har lite å tjene på å ta saken opp igjen, mens den som har begått handlingen forhåpentligvis har kommet seg videre. Nå er det jo vesensforskjeller når det gjelder foreldelsesfrister for pengekrav og straffbare handlinger. Likevel kan en for straffbare handlinger kanskje mene at det ikke burde være noen foreldelsesfrist. Her er en artikkel som viser begge sider. Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Sorry folkens men, Obvious Troll is Obvious 1 Lenke til kommentar
LilleLin Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Så blir jeg beskyldt for trolling... Ok.. Jeg troller ikke. Og jeg forstår at når det blir tatt ut av en sammenheng, slik som dette (historien er jo mye lenger og mer innviklet), kan det se ut som tull... Jeg har vokst opp med en sosiopat, så jeg var allerede "ødelagt", om man kan si det.. Kanskje jeg ikke burde ha skrevet her.. Kanskje det var et for seriøst tema å legge inn på dette forumet.. Jeg tenkte lenge, for jeg har følt meg så dum og flau i alle disse årene jeg har båret på dette. Så bestemte jeg meg for å skrive om det, få det litt ut av systemet, det har jo alltid bare ligget inni meg.. Jeg syns å se fordommer, folk som hever seg over andre og vet bedre, er bedre, klokere og trenger å uttrykke det. Jeg ser også folk som er saklige og ser dette utifra et nøytralt ståsted, uten å dømme. Min historie er lang, tung og vanskelig og å plukke ut enkeltbiter, kan visst ødelegge for meg, som ved at jeg ikke blir tatt alvorlig.. Jeg vet at historien er sann. Han vet hva han gjort mot meg, men ikke hva det har gjort med meg. Kanskje jeg i enda mindre grad enn jeg allerede gjør, skal la være å bry meg om hva andre mener, selv om vi stort sett er skapt slik at vi tar valg utifra andres holdninger og reaksjoner.. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Sorry folkens men, Obvious Troll is Obvious Spar oss, og fortsett med dine faps på /b/ edit: det er vel ikke lenge før religion blir dratt inn i denne diskusjonen, det er jo vanlig på diskusjon.no... Trådstarter: Som tidligere nevnt om det at personen mest sannsynlig har et hjelpeapparat rundt seg i forbindelse med handicapet så kan det være en idè å gjøre dette apparatet obs på personens tilbøyeligheter. En samtale med politiet vil nok også gi deg en større forståelse for dine valg, om du presenterer saken bra nok for politiet så vil du nok kunne få bra veiledning videre... Endret 28. september 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Sorry folkens men, Obvious Troll is Obvious Spar oss, og fortsett med dine faps på /b/ Tråden du leser nå er typisk troll-materiale, troll finnes over alt på internet ikke /b/are nødvendigvis 4chan. Nå skal ikke jeg hive ut at det garantert er et troll, men min erfaring tyder til at det er det. Hvis trådstarter hadde vært lur hadde hun snakket med advokat/psykopat/polit eller noe, istedet for å henvende seg til et tilfeldig forum på internett. Uansett, bare dere fortsett denne tråden... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Sorry folkens men, Obvious Troll is Obvious Spar oss, og fortsett med dine faps på /b/ Tråden du leser nå er typisk troll-materiale, troll finnes over alt på internet ikke /b/are nødvendigvis 4chan. Nå skal ikke jeg hive ut at det garantert er et troll, men min erfaring tyder til at det er det. Hvis trådstarter hadde vært lur hadde hun snakket med advokat/psykopat/polit eller noe, istedet for å henvende seg til et tilfeldig forum på internett. Uansett, bare dere fortsett denne tråden... Godt mulig TS er et troll, umulig å vite, men med mindre det er noen tydelige beviser for det så burde man anta at det er sant. Spesielt i saker som kan være veldig følelsesladde burde man unngå å svare for ufølsomt hvis man ikke har noen klare bevis på at det er et troll. For nå så virker du som et mye større troll en TS. 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Tråden du leser nå er typisk troll-materiale, troll finnes over alt på internet ikke /b/are nødvendigvis 4chan. Nå skal ikke jeg hive ut at det garantert er et troll, men min erfaring tyder til at det er det. Hvis trådstarter hadde vært lur hadde hun snakket med advokat/psykopat/polit eller noe, istedet for å henvende seg til et tilfeldig forum på internett. Uansett, bare dere fortsett denne tråden... I'm a 12 year old boy! 1 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ok TS, kan du kort og godt si alt han "gjorde" mot deg da? Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Tråden du leser nå er typisk troll-materiale, troll finnes over alt på internet ikke /b/are nødvendigvis 4chan. Nå skal ikke jeg hive ut at det garantert er et troll, men min erfaring tyder til at det er det. Hvis trådstarter hadde vært lur hadde hun snakket med advokat/psykopat/polit eller noe, istedet for å henvende seg til et tilfeldig forum på internett. Uansett, bare dere fortsett denne tråden... I'm a 12 year old boy! beklager for stating the obvious Endret 28. september 2011 av BeGj Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Når jeg leser enkelte av innleggene i denne tråden, så lurer på hva f*en det er som feiler enkelte folk. Ok, så kan det være at trådstarter er et troll, vi har ingen garanti mot det. Men når det gjelder slike ting så skal man regne med at det er sant med mindre noe annet blir bevist. For tenker dere virkelig ikke på at det kan være sårende å få denne typen ting slengt etter seg? At man er et troll, at man er "dum" som har latt dette skje og så videre. Tror dere at det er trolling, eller dere ikke har noe intelligent å si, så drit i å kommenter. Dere MÅ ikke kommentere noe bare fordi det er mulig. Til de det gjelder (og dere vet nok hvem dere er); Skjerp dere! Flere innlegg som skrives bare for å såre, eller fordi man vil være "tøff", blir belønnet med advarsel og muligens utestengelse. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg