firberblad Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hei, Skulle streame en film fra www.gametrailers.com her om dagen, men plutselig frøs hele maskinen. Fysisk restart, og fryser i windows. Av og til kan jeg bruke den litt, men den fryser alltid. Jeg mistenker det for å være SSD disken, får når jeg booter w7 på annen disk så funker alt fin. Har derfra prøvd å gå inn på SSD disk for å kjøre feilsøking. Men, også den prosessen stopper konsekvent på samme sted. I tillegg så fryser hele systemet. Jeg har sjekket kabler og tilkoblinger, og har heller ikke installert drivere/annen programvare i det siste. Andre tips jeg kan prøve før jeg kontakter komplett? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Det heter ikke "SSD disken" da det ikke er en disk inni. Hva sier http://ssd-life.com/? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Det har du nok helt rett i, men "tingen" er fortsatt gåen. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Du burde sjekke den i en annen maskin så den ikke kjører OS. Failer den så blir det RMA. Heldigvis har du kjøpt den på komplett. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 War skrev (På 5.9.2011 den 8.29): Du burde sjekke den i en annen maskin så den ikke kjører OS. Failer den så blir det RMA. Heldigvis har du kjøpt den på komplett. Det ble en RMA på den. Venter spent på utfallet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Ny SSD på vei fra komplett. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hvilken SSD var det? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=625824 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå