Simen88 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Hei jeg har just kjøpt meg Denon D2000 med en HA2 forserker til musikk og slik til pc, derfor har jeg ingen mic lengre. Jeg har hørt at vanelig mikrofoner tar opp bakgrunns lyder og lyder fra pcen. Finnes det en BRA mikrofon til bruk av skype/innspilling som jeg kan koble til pcen via usb eller noe annet? en som tar imot bra og ikke tar inn all lyd den finner i en 5km avstand? har sett noen som bruker noe som ser ut som studio mic Endret 4. september 2011 av Simen88 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Lurer på det samme selv, da jeg nettopp har gått til innkjøp av et Denon AH-D2000 selv. En studio mic med noe form for stativ hadde kanskje vært tingen, dog har ikke lyst til å betale allverden for en mikrofon heller. Lenke til kommentar
Simen88 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 mhm, Jeg har en pult som er ganske stor, så et lite stativ med en grei studio mic hadde vært nice, er det ingen som vet om noen mikrofoner som kan brukes til slikt? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Bumper denne da eg lurer på det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå