pakini Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 En og anen gang er det jo normalt å få et loppebitt eller 2, men jeg har no fått på hundrevis av de... Fra hånden og opp til albuen har jeg telt 76, og er sånn over hele kroppen, klør meg jo til blods her... Andre som har fått så masse?? Er det normalt tro? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 hvis du sjekker sømmene på madrassen og rundt selve madrassen, er det masse små svarte prikker? Lenke til kommentar
reor Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 En og anen gang er det jo normalt å få et loppebitt eller 2, men jeg har no fått på hundrevis av de... Fra hånden og opp til albuen har jeg telt 76, og er sånn over hele kroppen, klør meg jo til blods her... Andre som har fått så masse?? Er det normalt tro? Det kan være loppebitt. Det kan også være andre ting og du bør snarest oppsøke lege for rett diagnose.. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har opplevd noe lignende selv for noen år siden. Hadde sikkert nærmere 100 bitt på overkroppen. Fikk også et par stk. noen uker i vår. I mitt tilfelle var det fuglelopper første gangen og mest sannsynlig i vår også. Vil anbefale deg å IKKE la dyr(særlig katter) ligge i sengene og rist dyner/puter/madrasser ofte. Når jeg stoppet å la katten ligge i sengen min, så gikk det etterhvert over i vår. Om du har klart å stoppe loppene vil det gå over etter en stund. Vil likevel anbefale deg å oppsøke lege om du er usikker. På Folkehelseinstituttet sine sider står det litt. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Blir nok legen imorgen ja.. Blir jo verre og verre... armene og beina er jo bare 100vis av klumper, og verker gjør jeg og... Merkelige greier... Vi har ikke dyr, har heller ikke vært i nærheten av dyr den siste tiden. Fant heller ikke noe svart rundt madrassene... Så kjenner dette blir en natt uten søvn ja Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Gratulerer, du har fått lopper! Hade selv lopper for noen år siden og jeg kjenner meg igjen i det du skrev her. Har du vært på noen merkelige steder? Når jeg fikk lopper skulle jeg rengjøre en fuglekasse, var lopper så inni helvete inne i fuglekassa. Jeg dro til legen, men jeg husker ærlig talt ikke om jeg fikk medisin eller noe mot loppene. Det er mange år siden. Postet av anonym: 06ff710975e94055e9820379a48c6d42 Lenke til kommentar
reor Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Tror jeg var borti noe tilsvarende et år jeg var i syden. Da fikk alt sengtøy et opphold i fryseboksen og det som kunne vaskes ble vasket. Var kvitt problemet etterpå. Det kan også være en allergisk reaksjon du sliter med og det er best at en lege sjekker deg opp. Lykke til. Endret 5. september 2011 av reor 1 Lenke til kommentar
pakini Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Har da vært til legen! Og det var akutt elveblest... Så hr fått en bråte med allergi tabl. Og kortison i tabelettform.... Håper jeg kommer meg fort.... For no er det utbrudd i fjeset og 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå