AllFather Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Vi har HTC her på jobben, er snakk om 2-3000 mobiler. Vi også tester ut Samsung og iPhone. Problemet med Samsung (som jeg også har gitt beskjed til testansvarlig om), er at de har en utrolig dårlig Exchange støtte i motsetning til HTC. * Ikke støtte for Exchange adressebok.(med det mener jeg company directory)* Ikke Støtte for autosynkronisering av subfolders.* Med pin låsing av telefonen låses alt, i motsetning til HTC og iPhone hvor man får se låseskjermen, og man "åpner" denne for å få pin kode, så får man pin med en gang Alt dette er grusomt irriterende og kan være grunn nok til at de eventuelt mister en stor kontrakt. Endret 7. mai 2012 av AllFather Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Noen som vet når ICS kommer til Note? Begynner jo ta tid dette. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Noen som vet når ICS kommer til Note? Begynner jo ta tid dette. Mai-Juni har det vært snakk om tror jeg. Galaxy Note i Amerika har jo fått sin ICS oppdatering nå da. Endret 7. mai 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Sjekket performance på SIII og noten henger ikke langt etter altså. Testet på min egen Note og ble imponert. Sunspider Javascript Benchmark 0.9.1: 1578.8ms Browsermark: 110453 GLBenchmark 2.1 - Egypt: 44fps GLBenchmark 2.1 - Egypt (Offscreen): 39fps GLBenchmark 2.1 Pro: 53fps FPS'en i glbenchmark er vel trolig lavere pga høyere oppløsning. Lenke til kommentar
craftos Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 jeg vil også ha note har sgs2 i dag, men vil ha gigaskjerm. er vel kanskje bedre og vente på neste note?? hva tror dere? Lenke til kommentar
vegham Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 jeg vil også ha note har sgs2 i dag, men vil ha gigaskjerm. er vel kanskje bedre og vente på neste note?? hva tror dere? Note kom vel i November. Det er 7 måneder til. Jeg kjøper min nå, gidder ikke vente. Hadde jeg hatt S2 derimot, hadde jeg ventet Lenke til kommentar
craftos Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 jeg vil også ha note har sgs2 i dag, men vil ha gigaskjerm. er vel kanskje bedre og vente på neste note?? hva tror dere? Note kom vel i November. Det er 7 måneder til. Jeg kjøper min nå, gidder ikke vente. Hadde jeg hatt S2 derimot, hadde jeg ventet syv mnd er lenge da, men er vel verdt det. s2 er jo fortsatt bra Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg bytta fra S2 til Note og har ikke angret. Genial i bil med holder Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Sjekket performance på SIII og noten henger ikke langt etter altså. Testet på min egen Note og ble imponert. Sunspider Javascript Benchmark 0.9.1: 1578.8ms Browsermark: 110453 GLBenchmark 2.1 - Egypt: 44fps GLBenchmark 2.1 - Egypt (Offscreen): 39fps GLBenchmark 2.1 Pro: 53fps FPS'en i glbenchmark er vel trolig lavere pga høyere oppløsning. Ok, jeg har selv gjort noen benchmarks på min Galaxy Note nå. AnTuTu Benchmark: 6211 CF-Bench: 6916 Geekbench 2: 1320 GLBenchmark: - GLBenchmark 2.1 Egypt (high): 44 fps - GLBenchmark 2.1 Egypt (offscreen): 61 fps - GLBenchmark 2.1 Pro (high): 46 fps - GLBenchmark 2.1 Pro (offscreen): 85 fps Linpack: - Single Thread: 55.19 MFLOPS - Multi-Thread: 90.584 MFLOPS Quadrant Standard: 3847 Vellamo: 1398 Browsermark: 132664 SunSpider JavaScript Benchmark: 1619.3ms Dette er gjort med ICS StuNNeR ROM'en som også kjører på stock CPU / GPU hastighet. Så jeg synes at poengene / scorene jeg fikk er ganske bra jeg. Noen av grafikktestene får nok ikke like høy score som Galaxy S II gjør siden Galaxy Note kjører på mye høyere oppløsning. Endret 8. mai 2012 av Vindicator 1 Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Har et underlig problem. Jeg forsøkte nylig en dashcam applikasjon som skulle ta opp video kontinuerlig for så å slette den om det ikke var verdt å ta vare på. Styret og ordnet litt med denne en kveld, når jeg var ferdig forsøkte jeg å se på disse filmene. Det gikk derimot ikke, filmene var fulle av støy, grønne og lilla deler/linjer og "flickering". Jeg prøvde så å filme en vanlig video med Kamera applikasjonen som medfølger telefon, men når jeg prøvde å se over en av disse fikk jeg kun opp en feilmeldingen typ; Kunne ikke spille av video. Når jeg sitter og prøver i skrivende stund får jeg sett på videoene igjen (uvisst hvorfor dette har forandret seg), men kun de jeg selv filmer med Kamera applikasjonen. Det som er filmet med dashcam - "DailyRoads Voyager" er fortsatt ubrukelig til de grader. Noen som har vært borti det samme? For øvrig veldig fornøyd med Note'n! Edit; Glemte å legge til, dette er når jeg bruker h.264. Fungerer ok med mp4. Samme problemet når jeg bruker en annen applikasjon m. navn AutoBoy. Edit2; Problemet er "løst", det er H.264 som gjør at filmen blir umulig å se i ettertid. Når jeg prøver å bruke H.263 er det mulig å se på, men kvaliteten er svært mye lavere enn om jeg skulle brukt kamera-applikasjonen. Endret 8. mai 2012 av fjell0ter Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Henviser til mitt tidligere spørsmål. Finnes det noen måte å få sett videoer direkte i opera nettleseren, eller få valgt mx player(som jeg bruker som video spiller, finnes det noe bedre tar jeg gjerne mitt tips) i stede for å laste de ned. Om jeg ser på videoer via den originale Internett applikasjonen får jeg valget å åpne de via android system -> mx player, men ikke via opera:( Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Videoer vil vises direkte i nettleseren så lenge det er flash. Videoer som er av et format som telefonen (hardwaren) takler vil bli spilt i videospilleren (mp4, 3gp osv) Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Vindicator: Hva slags rom og Kernel kjører du? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Vindicator: Hva slags rom og Kernel kjører du? Les signaturen min du. Og jeg bruker den kernelen som følger med ROM'en. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Hva er forskjellen mellom Black og Blue versjonene? kun dekselet på baksiden som er mørk blå farge? jeg ser virkelig ikke store forskjellen. Edit: en ting til, bruker dere noe cover-case eller blir det for voldsomt? Endret 9. mai 2012 av Wulong Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Bruker flipcover, det er noe slitsomt til tider. Litt usikker på om jeg skal beholde det på, problematisk med desk-dock, ok med bil-dock. Bør jeg oppgradere til "uoffisiell" ICS, eller er det like greit å vente? Mye bugs? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 And then the fun begins http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1646023 Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Engadget melder at ICS-oppdateringen er begynt, "staggered" i Europa. Så vidt jeg kan se ut fra XDA, så ble den sluppet i Tyskland i dag tidlig. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Har ingen oppdatering her :S Sitter forøvrig i Ungarn Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) ... Endret 10. mai 2012 av stothebear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå