secondarykid Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Leste at Samsung Kanada kjører ut ICS til deres version av Galaxy Note (ikke N7000). Kommer vel snart ICS til den europeiske utgaven snart også da! Lenke til kommentar
veghov Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Får håpe det ja, gingerbread er litt laggy til tider. anyways, Noen her som har erfaringer med den offisielle CM9 builden på Xda? Endret 1. mai 2012 av veghov Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Moohahahaha, etter å ha brukt Galaxy Note i 2 dager nå, så er det faktisk latterlig morsomt å sitte å se på min Galaxy S II (som jeg ikke har solgt enda) over hvor liten Galaxy S II egentlig er . Opplevelsen er jo enormt mye bedre bare ved å gå en tommer opp i skjermstørrelse. 1 Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Moohahahaha, etter å ha brukt Galaxy Note i 2 dager nå, så er det faktisk latterlig morsomt å sitte å se på min Galaxy S II (som jeg ikke har solgt enda) over hvor liten Galaxy S II egentlig er . Opplevelsen er jo enormt mye bedre bare ved å gå en tommer opp i skjermstørrelse. Faktisk er den 1.1" større skjermen hvis jeg får småpirke! Galaxy S II er 4.27" mens Galaxy Note har 5.37". Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Moohahahaha, etter å ha brukt Galaxy Note i 2 dager nå, så er det faktisk latterlig morsomt å sitte å se på min Galaxy S II (som jeg ikke har solgt enda) over hvor liten Galaxy S II egentlig er . Opplevelsen er jo enormt mye bedre bare ved å gå en tommer opp i skjermstørrelse. Faktisk er den 1.1" større skjermen hvis jeg får småpirke! Galaxy S II er 4.27" mens Galaxy Note har 5.37". Lurer på hvorfor Samsung ikke oppga at skjermen på Galaxy Note er på 5.4 tommer da når dem kan kalle sjermen på Galaxy S II for 4.3 tommer om du ser hva jeg sikter etter? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Moohahahaha, etter å ha brukt Galaxy Note i 2 dager nå, så er det faktisk latterlig morsomt å sitte å se på min Galaxy S II (som jeg ikke har solgt enda) over hvor liten Galaxy S II egentlig er . Opplevelsen er jo enormt mye bedre bare ved å gå en tommer opp i skjermstørrelse. Faktisk er den 1.1" større skjermen hvis jeg får småpirke! Galaxy S II er 4.27" mens Galaxy Note har 5.37". Lurer på hvorfor Samsung ikke oppga at skjermen på Galaxy Note er på 5.4 tommer da når dem kan kalle sjermen på Galaxy S II for 4.3 tommer om du ser hva jeg sikter etter? For å ikke skremme vettet av folk 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Så egentlig kan jeg retferdiggjøre å si at jeg har en telefon på 5.4"? telefon med en skjerm på 5.4"? Endret 1. mai 2012 av Bjarnemann Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Note på tilbud...SUPER TIRSDAG på elkjop.no 3899,- Dette tilbudet frister så j******** mye men så er galaxy S3 snart rundt hjørne? Dere som har Note hva ville dere gjort hvis dere kunne velge mellom Note og S3? vurderer dette sterkt.. er det verdt å gå fra en sensation til denne? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Ja klart ! Men S3 er Kongen frem til Note2 Kommer Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Hvordan kan en telefon som ikke har kommet ut enda og som ingen vet noe spesifikt om enda, være Konge? Tror S3 blir bra, men Note vil helt sikkert fortsatt ha sine fordeler. Endret 1. mai 2012 av Superparanoid Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Er det noen som har problemer med at snarveiene de legger til apps på en skjerm forsvinner helt av seg selv? Jeg har nesten en side med spill om jeg bytter til skjerm 2, men det ser ut for at enkelete av snarveiene forsvinner av seg selv. Spillet er fortsatt der og om jeg legger det tilbake så blir det der på ubestemt tid før det forsvinner igjen:S Merk: Dette kan skje med hvilket som helst av spillene. Jeg har også problemer med at torch widgeten min slutter å funke. Det går rett og slett ikke å trykke då den såfremst jeg ikke holder inne og "aster den i søpla". Om jeg legger den ut igjen så fungerer den like fint. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Satser alt på elkjop.no sender min i morra og posten sørger for at jeg får en FANTASTISK helg edit: Lurer på om jeg skal roote telefonen når den kommer og fant denne guiden http://samsunggalaxysforums.com/showthread.php/7695-Guide-Easiest-Way-to-Root-a-Galaxy-Note Easiest Way to Root a Galaxy Note Noen som har noen meninger om den? Endret 1. mai 2012 av Goodall Lenke til kommentar
veghov Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Vel skal nå til og roote min sgn og installere CM9. Har funnet guide på Xda men har et spørsmål før jeg begynne og flashe. Siden jeg bestilte min igjennom telenor så er den operatør låst, tror dere at dette har noe og si på å bruke custom firmwares? Edit: Her er guiden: http://forum.xda-dev...d.php?t=1329360 Endret 1. mai 2012 av veghov 1 Lenke til kommentar
58302041230 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Note på tilbud...SUPER TIRSDAG på elkjop.no 3899,- Gjett hva jeg får i posten på fredag? :D Lenke til kommentar
jevel Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 - Her er 10 grunner på hvorfor Android 4.0 (Ice Cream Sandwish) er bedre enn Apple iOS 5. Helt 100 % offtopic, men den linja der var for morsom til at jeg kunne la være å gjøre deg oppmerksom på at du nok er ufrivillig vittig på grunn av en typo her. (Merk: dette er ikke et innlegg i debatten Android / iOS, kun ment som en tjeneste slik at du retter opp typoen.) -KJ 1 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Note på tilbud...SUPER TIRSDAG på elkjop.no 3899,- Gjett hva jeg får i posten på fredag? :D Det samme som meg??? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Fristet men tror jeg venter på S3. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Sånn, da klarte jeg tydeligvis å fikse problemet mitt etter å ha gjort alt dette som jeg skreiv her Ja, måtte lage min egen tråd om mitt problem på XDA-Developers sin side om Galaxy Note. Men fikset problemet hvertfall. Aha! Du som er Tom-Helge! Forresten så må vi være litt forsiktige med flashing av kernler som er fraICS lekkasjen (LP1, LP5 og LP6). Det er alt for mange som har hard bricked Noten sin de siste dagene, så du er herved advart. Jeg er tilbake igjen på Gingerbread til XpLoDWilDs CM9 + kernel er stabil nok. Lenke til kommentar
veghov Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Noen som vet om det er mulig og flashe custom firmwares på en note som er operatør låst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå