Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc

nor50

Anbefalte innlegg

Si meg.

Hva brukes den knappen på pennen til?

Er det kun en festeanordning som gjør at pennen sitter fast når du trykker den inn, eller er den brukbart til noe annet?

kan være veldig nyttig for alle oss som har en Galaxy Note Endret av byggeren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var rakkeren bestilt! :) Morsomt at den koster 5999,- i butikk og 4799,- på nett.. Men går angreretten ut på at jeg kan åpne mobilen, bruke den, for så å sende den tilbake hvis jeg ikke er fornøyd? Eller må alt være i den stand som du fikk den i?

Lenke til kommentar

Æsj.. da gikk noten i bakken etter 3 måneder! :( Ripete og fæl.. Noen som veit om det er mulig å skifte ut den "chrome" ringen som går rundt hele mobilen? Fordi det ser rett og slett ikke bra ut :( Eller et tynt cover som dekker det til? Skjermen overlevde heldigvis takket være flip coveret!

Lenke til kommentar

Æsj.. da gikk noten i bakken etter 3 måneder! :( Ripete og fæl.. Noen som veit om det er mulig å skifte ut den "chrome" ringen som går rundt hele mobilen? Fordi det ser rett og slett ikke bra ut :( Eller et tynt cover som dekker det til? Skjermen overlevde heldigvis takket være flip coveret!

Nah... min har gått i bakken 3ggr allerede, C'est la vie....

Drit i det, spiller ikke noe rolle så lenge skjermen er hel, og det er innholdet som teller mest uansett :)

Lenke til kommentar

Tragisk historie: Først mistet jeg min Note i en bøtte såpevann en gang i desember i fjor, fikk da ny på forsikringen. Så mistet jeg den nye utenfor en pub bare noen dager etterpå, hadde ikke reiseforsikring - så jeg kjøpe ny for egne penger. Så mistet jeg min Note hjemme på flisene i bislaget - som i tillegg var fullt av små singelsteiner - og hele skjermen ble spindelvev. Så nå har jeg gitt beskjed til forsikringsselskapet om at jeg igjen søker erstatning ..., jeg blir sprø!

Lenke til kommentar

Min har gått rett i både flisebelagt og betonggulv, syns den tåler forbausende mye. Bare noen bittesmå riper på kantene, men det gjør meg ingenting, ikke så nøye med slikt da jeg ser på mobiltelefon som bruksgjenstand.. skal vises at de har vært brukt og ikke bare til pynt.

Hadde det vært en iPhone hadde den garantert vært knust for lenge siden med mitt bruk..

Lenke til kommentar

Sannhet med modifikasjoner i mitt tilfelle.

Jeg hadde 3GS inntill jeg byttet til noten.

Hadde vel denne i ca 2år og har mistet den utallige ganger i bakken uten at noe har skjedd.

Når jeg kvittet meg med den like før innkjøp av ny telefon var det fortsatt bare overfladiske riper i glasset og ingen nevneverdige merker bakpå.

Brukte jo iphonen som en bruksgjenstand, men behandlet den jo fint fordi om.

Når alt dette er nevnt så missliker jeg fortsatt hvordan iphonen fungerer i henhold til musikk/serier og alt annet som må gjennom itunes og kun kan gjøres via din egen itunes konto.

Itunes kan brenne i h.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan anbefalte noen bluetooth tastatur eventuelt om det finnes noen micro usb tastatur man kan bruke?

Kjekt å ha om man skal skrive mer en sms.

Så på microsoft arc, men det er vel ikke bluetooth.

Har selv denne som jeg bruker til htpc og en del annet... Meget kjekk..

Lenke til kommentar

Er det noen som kan anbefalte noen bluetooth tastatur eventuelt om det finnes noen micro usb tastatur man kan bruke?

Kjekt å ha om man skal skrive mer en sms.

Så på microsoft arc, men det er vel ikke bluetooth.

Har selv denne som jeg bruker til htpc og en del annet... Meget kjekk..

Men Arc fungerer på telefonen? Er det type micro usb eller noe der?

Edit: Beklager, men linker vistes ikke på telefonen.

nå som jeg sjekker ser jeg jo at "denne" er en link og ikke en referanse til MS Arc

Meget irriterend :/

Takk for svar, men trenger et som er et hakk større tror jeg.

Eller er det lett å bruke ett så lite tastatur?

Ser for meg at det blir litt vanskelig å skrive på om man har litt større en strikkepinne fingre.

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar

Nope, ingen forskjell. N7000 er den internasjonale versjonen.

- (GT) N7000 - Internasjonal versjon

- i717 - Amerikansk versjon med LTE (AT&T)

- GT-i9220 - Kinesisk versjon

- SHV-E160L - Koreansk versjon med TV-tuner og LTE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...